نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت ها و حکومت های اسلامی باید دربرابر استکبار واظهاراتی با مفهوم اسلام هراسی، وحدت عملی داشته باشند و صرفا به صدور یک بیانیه در محکومیت این رفتارهای هتاکانه اکتفا نکنند.

  وحدت عملی جامعه اسلام راهکار مقابله با اسلام هراسی در دنیا

حجت الاسلام اکبر  احمد پور در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد:ماهیت تفکر و اندیشه غرب بر   ضد دین  بویژه در باره  اسلام پایه گذاری شده است.

وی تصریح کرد: از این رو در مقاطع و فرصت های مختلف این ماهیت و ذات پلید بروز پیدا می کند که آخرین آن در اظهارات و رفتار نابخردانه رئیس جمهور فرانسه در توهین به رسول اکرم (ص) آشکار شد.

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی افزود:  غرب به دنبال این است که اسلام هراسی را در دنیا گسترش و این دین را که در بین مردم جهان طی سال های اخیر مورد اقبال و توجه قرار گرفته است را غیر موجه جلوه کند، در حقیقت غرب با تفکر عدالت محور و برابر بودن انسان ها در اسلام ضدیت دارد از این رو با بغض و کینه سعی در تخریب و توهین به آن دارد و  از هر ابزاری برای این هدف خود استفاده می کند.

وی با اشاره به اینکه نظام سلطه و استکبار به هیچ   اصلی  پایبند نیستند، افزود: آنها با رفتار هتاکانه و اهانت به پیامبر اسلام، که رسول خاتم و پیام آور وحدت و رحمت الهی است سعی درجلوگیری از رشد و پیشرفت دین اسلام دارند ، از این رو  مسلمانان دنیا که جمعیت آنها بالغ بر ۱.۵میلیارد نفر است  باید در برابر اهانت های غربی ها موضع متحدی داشته باشند و به اسکتبار و دشمنان اسلام نشان دهند که  همیشه و در هرشرایطی پای ارزش های خود ایستاده اند .

حجت الاسلام اکبرپور ادامه داد: همچنین دولت ها و حکومت های اسلامی باید وحدت خود را به صورت عملی نشان داده و تصمیم ها و سیاست های جدی در برابر هرگونه توهین و اهانت به اسلام نشان دهند و صرفا به صدور یک بیانیه اکتفا نکنند بلکه علاوه بر محدود سازی روابط سیاسی با کشور یا کشورهای توهین کننده ، در زمینه اقتصادی نیز  آنها را منزوی و از خرید و سفارش کالاهای آنها دوری کرده و مردم را نیز به انجام این کار تشویق کنند زیرا یکی از عواملی که به سیاستمداران غربی اجازه توهین به اسلام و مسلمانان را می دهد این است که آنها احساس می کنند وحدت واقعی در  دنیای اسلام وجود ندارد .

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان فرانسوی ادامه داد: مسلمانان باید به ارزش و اهمیت اتحاد بین خودشان پی ببرند زیرا  اگر این وحدت وجود داشته باشد به طور یقین و قطعی هیچ دشمنی جرئت توهین به جامعه اسلام را نخواهد داشت. همچنین جوانان بیدار و اگاه فرانسه اگر  پیام رهبر معظم انقلاب را به طور دقیق مطالعه کنند به خوی استکبار و سلطه گری حاکمان غربی پی خواهند برد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.