گیلان - مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از بررسی پرونده ۲۹ شهید سلامت و خدمت استان گیلان خبر داد و گفت: خانواده های شهدای سلامت استان در صورت تصویب در کمیته ملی تحت پوشش بنیاد قرار می گیرند.

بررسی پرونده ۲۹ شهید سلامت گیلان

به گزلرش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید گیلان ،عبدالله پاکاری ، از بررسی پرونده ۲۹ شهید سلامت و خدمت استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: نخستین جلسه کمیته بررسی و احراز پرونده شهدای خدمت عرصه سلامت با حضور اعضای کمیته استانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه دستورالعمل اجرایی تعیین مصادیق شهدای سلامت و خدمت پس از تصویب در ستاد ملی کرونا به استان ها ابلاغ شده است، افزود: بررسی پرونده‌های شهدای سلامت استان را کمیته سه نفره متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی گیلان برعهده دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان تصریح کرد: پرونده های شهدای سلامت گیلان پس از تکمیل برای بررسی مجدد به ستاد ملی کرونا و یا کمیته ملی ارسال خواهند شد.

پاکاری، از تحت پوشش قرار گرفتن خانواده های شهدای سلامت توسط بنیاد در صورت تصویب در کمیته ملی خبر داد و اضافه کرد: تاکنون پرونده ۲۹ شهید خدمت در عرصه سلامت استان بررسی و تایید نهایی شده است، اما بررسی برخی دیگر از پرونده‌ها را به علت نقص و لزوم استعلامات به آینده موکول کردیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.