مشخصات تبلت آینده اپل فاش شد و این دستگاه شباهت‌های زیادی به iPad Air ۴ دارد.

مشخصات "iPad mini ۶" اپل به بیرون درز کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اپل اولین آیپد مینی خود را در سال ۲۰۱۲ معرفی کرد و تا سال ۲۰۱۵ نیز به عرضه مدل‌های جدیدتر ادامه داد. پس از چند سال فاصله ، این شرکت مستقر در کوپرتینو سال گذشته از نسل پنجم آیپد مینی رونمایی کرد که به آن آیپد مینی ۲۰۱۹ گفته می‌شود. شایعات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت ممکن است iPad mini نسل ۶ را در سال ۲۰۲۱ معرفی کند.

یک خبرچین ناشناس هم اکنون مشخصات یکی از نمونه‌های اولیه iPad mini ۶ را به اشتراک گذاشته است. این اطلاعات نشان می‌دهد که مانند سری آیفون ۱۲ ، نسل بعدی iPad mini نیز طراحی مستطیلی با گوشه‌های تیز دارد و همچنین اطلاعات اصلی مربوط به آیپد نسل ۹ را فاش کرد.

مشخصات احتمالی iPad Mini ۶



اخبار ها پیرامون این دستگاه حاکی از آن است که iPad mini ۶ از یک صفحه نمایش ۸.۵ اینچی Liquid Retina بهره می‌برد و این تبلت از تراشه Apple A۱۴ Bionic و ۴ گیگابایت رم نیرو می گیرد.

آیپد مینی ۶ دوربین‌های خود را از آیپد ایر ۴ که با یک دوربین جلو ۷ مگاپیکسلی و یک دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی همراه است ، قرض می گیرد. iPad mini ۵ دارای پورت Lightning است ، اما فرض می‌شود مدل جانشین برای اتصالات به آن با درگاه USB Type-C عرضه می‌شود، انتظار وجود باتری با حجم کمی در این دستگاه نمی‌رود اما هنوز ظرفیت دقیق آن مشخص نیست.

تبلت iPad mini ۶ احتمالاً بلندگوهایی به مانند iPad mini ۵ خواهد داشت، این تبلت جمع و جور از Apple Pencil ۲ نیز پشتیبانی خواهد کرد و اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ عرضه iPad mini ۶ در دست نیست. مینگ چی کو تحلیلگر مشهور اپل در ماه ژوئن ادعا کرد که آیپد مینی ۸.۵ اینچی ممکن است در Q۱ ۲۰۲۱ معرفی شود، وی همچنین نشان داد که صفحه نمایش با یک آداپتور برق ۲۰ واتی تولید خواهد شد. در حالی که این یافته‌ها وجود iPad mini ۶ را نشان می‌دهد اما اخبار متناقضی نیز وجود دارد که ادعا می‌کند اپل تولید مجموعه iPad mini را به طور کامل متوقف می‌کند.

چندی پیش گزارشی ادعا کرد که اپل قصد دارد آیفون تاشو آینده خود را جایگزین iPad mini کند و در سال ۲۰۲۲ عرضه شود، همچنین ادعا می‌شود که iPad ۹ نسخه اصلاح شده iPad Air ۳ (معروف به iPad Air ۲۰۱۹) خواهد بود که سال گذشته رسمی شد و آیپد ۹ در سپتامبر ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شود. این دستگاه اولین بار به عنوان جانشین نسل هشتم آیپد ۱۰.۲ (۲۰۲۰) که در سپتامبر امسال رونمایی شد ، معرفی می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.