جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خلیل‌آباد از کشف ۱۳۸ کیلو و ۳۹۰ گرم تریاک طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با استان خراسان شمالی خبر داد .

کشف بیش از ۱۳۸کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خلیل آباد

 سرهنگ دوم مهدی حسن زاده در گفتگو با قدس آنلاین  اظهار کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلیل اباد از نگهداری مقدار قابل توجهی مواد مخدر در یکی از روستاهای حاشیه شهر خلیل آباد  بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 وی افزود: با تکمیل رصدهای  اطلاعاتی به محض شناسایی دقیق محل نگهداری مواد مخدر سر انجام ضمن  هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و محل دپوی مواد مخدر مورد شناسایی قرار گرفت .
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خلیل‌آباد با بیان اینکه در بازرسی از محل مورد نظر مقدار ۱۳۸ کیلو و ۳۹۰ گرم تریاک کشف شد، بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
سرهنگ دوم مهدس حسن زاده  از شهروندان خواست برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک  در زمینه خرید و فروش و حمل مواد مخدر سریعا مراتب را جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.