یزد - برگزیدگان دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در مراسمی که در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، معرفی و تجلیل شدندو سه برگزیده استان یزد نیز موردتجلیل قرار گرفتند.

برگزیدگان یزدی جشنواره ملی کتابخوانی رضوی معرفی و تجلیل شدند

به گزارش  قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که به میزبانی شهر قم و حرم حضرت معصومه(س) به صورت مجازی و ارتباط اینترنتی با استان‌های مختلف کشور برگزار شد، برگزیدگان در بخش‌های «کودک»، «نوجوان»، «جوان و بزرگسال» و همچنین بزرگزیدگان بخش «خانوادگی» معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

استان یزد در این دوره از جشنواره، سه برگزیده ملی داشت.

در بخش پویش کودک، نازنین رقیه خاموشی، عضو کودک کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری ابرکوه به عنوان برگزیده کشوری معرفی و تجلیل شد.

محسن سالاری، عضو کتابخانه شرف‌الدین علی شهرستان یزد نیز دیگر برگزیده ملی از استان یزد بود که در بخش داتسنک بزرگسال حائز رتبه برتر کشوری شد.

در بخش خانوادگی نیز، اعظم آل‌مصدق، عضو کتابخانه عمومی خاتم‌الانبیاء(ص) شهرستان اردکان در جمع برگزیدگان ملی قرار گرفت و تقدیر شد.

گفتنی است، با شیوع ویروس کرونا دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در ابتدای سال جاری به صورت کاملاً مجازی برگزار شد که با این وجود، حدود یک میلیون و ۳۰۶ هزار نفر مردم سراسر کشور در این دوره شرکت کردند.

در استان یزد نیز ۳۱ هزار و ۸۹۱ نفر در این دوره از جشنواره کتابخوانی مشارکت کردندکه از این تعداد، ۲۸ هزار و ۲۱۰ نفر در بخش مسابقات چهارگزینه‌ای، یک هزار و ۴۸۳ نفر در بخش پویش کودک، یک هزار و ۳۷۰ نفر در مسابقه نقاشی کودک، ۷۴۶ نفر در بخش داستانک بزرگسال، ۶۳ نفر در بخش روزنامه‌دیواری و ۴۹ نفر در بخش پویش کتابخوانی گروهی شرکت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.