سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: گزارش عدم پخش بازی ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان به کمیته انضباطی ارسال خواهد شد و مطمئنا به راحتی از این موضوع نمی‌گذریم.

سهیل مهدی: از اتفاق راه ندادن دوربین‌ها در بازی ماشین سازی و نفت به راحتی نمی‌گذریم/تاریخ دربی فردا اعلام می‌شود

قدس آنلاین؛ سهیل مهدی در خصوص  عدم پخش دیدار ماشین‌سازی و نفت مسجد سلیمان که ظاهرا دوربین‌ها را به ورزشگاه راه نداده‌اند اظهار داشت: این اتفاقاتی که الان در حال تماشای آن هستم(درگیری در بازی ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان) ربطی به اتفاقات  اول بازی و عدم پخش ندارد. من با مدیرعامل باشگاه ماشین سازی صحبت کردم که او گفت این بازی در ورزشگاه خانگی ما است و تشخیص می‌دهیم صدا و سیما حضور پیدا نکند.

وی افزود: با توجه به قوانین بین‌المللی ۲۴ ساعت قبل باید این موضوع اعلام می شد. هیچ مقامی اجازه دخل و تصرف برای برگزاری بازی ها را ندارد و ما هم تذکرات لازم را دادیم ولی متاسفانه دوباره به هنگام شروع بازی مالک ماشین سازی اجازه نداده و دوربین‌ها وارد استادیوم شوند و همین موضوع باعث ناراحتی همکاران رسانه ای شده و ظاهرا آنها ورزشگاه را ترک کردند. عدم پخش بازی دخل و تصرف در امور برگزاری بازی است و ما حتما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: روز گذشته گفتیم اگر این اتفاق رخ دهد بازی در یادگار امام برگزار شود اما وقتی تعهدات لازم رابرای پخش بازی به ما دادند ما هم پذیرفتیم بازی به بنیان‌دیزل منتقل شود. این موضوع موضوع کوچکی نیست و حتما باید پیگیری شود.

 مهدی در خصوص اینکه قانون در این زمینه چه می‌گوید: وقتی ورزشگاه در اختیار برگزار کنندگان مسابقات قرار نگیرد از حالت میزبانی خارج خواهد شد. وقتی ما همکاری لازم را می‌کنیم و ۲ روز قبل از بازی خودشان می‌گویند بازی در بنیان دیزل برگزار شود و ما همکاری می‌کنیم نباید چنین اتفاقی رخ می‌داد. وقتی آقایان شخصی تصمیم می‌گیرند ما هم جمع بندی می‌کنیم که در بازی های آتی تصمیمات دیگری بگیریم.نمی‌دانم این تصمیم به چه دلیل اتخاذ شده ولی با این کارها به نظر من بیشتر استرس به تیم خودمان وارد می‌کنیم.

وی تاکید کرد: امروز دوربین‌ها وارد استادیوم نشدند و اگر اینگونه است از فردا تیم‌های میزبان می‌گویند دوست نداریم نورافکن ها را روشن کنیم یا اینکه ما دوست نداریم یک عده روی سکوها بنشینند. این گزارش به ارکان قضایی ارجاع خواهد شد و صد درصد کمیته انضباطی تصمیم لازم را خواهد گرفت. مطمئنا ما به این راحتی از این موضوع نمی‌خواهیم گذشت.

وی در خصوص زمان برگزاری دربی پایتخت عنوان کرد: کارها انجام شده و مساله تایپ این موضوع انجام شود فردا آن را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.