سونی کنترلر PS۵ جدید را منتشر کرد و از سیستم لینوکس نیز پشتیبانی می‌کند.

لوازم لوکس جدید سونی برای "PS۵" رونمایی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، طبق گزارشات اخیر ، سونی درایور هسته لینوکس "hid-PlayStation"  جدیدی را منتشر کرد که از کنترلر DualSense PlayStation ۵ در کنار دیگر سخت افزارهای PlayStation در Linux  پشتیبانی می‌کند، علاوه بر این ، درایور هسته جدید لینوکس از کنترلر DualSense در هر دو حالت USB و Bluetooth پشتیبانی کرده و همچنین از سنسورهای حرکتی، چراغ‌های LED ، پد لمسی ، میله‌های نور ، لرزش و ... پشتیبانی می‌کند.

هنگام اعلام درایور جدید ، سونی قصد دارد بخشی از پشتیبانی سخت افزاری  Sony Interactive Entertainment را از "hid-sony" موجود به درایور " hid-PlayStation" منتقل کند. فرم اولیه این درایور بیش از ۱۴۰۰ خط کد برای پاسخگویی به نیازهای کنترلر PS۵ دارد.

کنسول Sony PlayStation ۵ از پردازنده مرکزی ۸ هسته ای ۳.۵ گیگاهرتزی Zen ۲ ، پردازنده گرافیکی RDNA ۲ سفارشی شامل ۳۶ مجموعه واحد CU ، قابلیت محاسبه نقطه شناور ۱۰.۲۸ TFLOP ، حافظه ۱۶ GB GDDR۶ ، ۸۲۵ GB SSD سفارشی و درایو Blu-ray ۴K UHD SSD که در بهبود عملکرد PS۵ بسیار موثر است استفاده می کند. زمان جستجو در PS۴ پنچاه ثانیه طول می کشد ، در حالی که PS۵ بسیار سریع تر از این مقدار است. از نظر سرعت بارگذاری ، PS۵ می تواند ۲ گیگابایت حافظه را در ۰.۲۷ ثانیه بارگیری کند ، در حالی که بارگیری ۱ گیگابایت برای PS۴ بیست ثانیه طول می کشد. سونی معتقد است که SSD جدید به طور قابل توجهی سرعت بارگذاری بازی PS۵ را افزایش می‌دهد و طبق گفته این شرکت ، بازی‌ها می‌توانند در مدت زمان یک ثانیه و تقریباً بدون زمان بارگیری شروع به کار کنند.

Sony PS۵ luxury سفارشی اکنون با قیمت ۱۰،۸۵۱ دلار در دسترس است

این دستگاه مناسب افراد گیمر و کسانی که عاشق دستگاه‌های لوکس هستند است، به یاد بیاورید که سونی اخیراً Sony PS۵ را عرضه کرده است که در بسیاری از بازارها در دسترس نبوده است. خوب ، اکنون یک نسخه لوکس وجود دارد که به راحتی برای خرید در دسترس خواهد شد. یک تولید کننده انگلیسی ، TrulyExquisite ، یک سری محصولات لوکس سفارشی سونی PS۵ را روانه بازار کرد. سونی PS۵ دارای نسخه‌های روکش طلای ۲۴K و طلای رزگلد ۱۸K  و همچنین نسخه پلاتینی است. علاوه بر این ، لوازم جانبی سفارشی مانند کنترلر طلایی DualSense و همچنین یک هدست طلایی PS۵ نیز موجود است. در مورد در دسترس بودن آن هنوز اطلاعات دقیقی وجود ندارد ، اکنون اجازه دهید قیمت‌ها را بررسی کنیم.

لیست قیمت لوازم جانبی لوکس سفارشی Sony PS۵

قیمت PS۵ دیجیتال:

نسخه روکش طلا ۲۴K ، ۱۰۸۵۱ دلار

نسخه روکش طلای رزگلد ۱۸ K ۱۰،۹۹۲ دلار

نسخه پلاتینی ۱۱،۱۲۸ دلار

نسخه CD-ROM PS۵:

نسخه روکش طلای ۲۴K  (۱۰،۹۹۲ دلار)

نسخه روکش طلای رزگلد ۱۸K  ( ۱۱،۱۲۸ دلار)

نسخه پلاتینی ( ۱۱،۲۶۳ دلار)

تجهیزات جانبی:

کنترلر Gold DualSense  (۹۴۹ دلار)

هدست طلایی  PS۵ (۶۵۰ دلار)

تولید کننده TrulyExquisite گفت که این PS۵ سفارشی و لوازم جانبی آن محصولات نسخه محدود خواهد بود. هر محصول فقط ۲۵۰ قطعه دارد و خدمات حمل و نقل و گارانتی رایگان را در سراسر جهان ارائه می‌دهد و هر محصول حداکثر به ۱۰۰ خرید محدود می‌شود، به غیر از مواد لوکس استفاده شده برای بدنه این دستگاه‌ها،  ویژگی‌های دیگر در نسخه‌های معمولی ثابت باقی مانده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    چه قدر زیبا و البته گران