گوشی شیائومی Mi ۱۱، سرانجام با نمایشگر ۱۲۰Hz QHD + ، اسنپدراگون ۸۸۸ راه اندازی شد.

اولین گوشی هوشمند مجهز به Snapdragon ۸۸۸ ۵G  در دنیا عرضه شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شیائومی Mi ۱۱ در چین به بازار عرضه شده است، این محصول به عنوان جانشین Xiaomi Mi ۱۰ وارد بازار شده است که در فوریه امسال رونمایی شد. Mi ۱۱ به عنوان اولین گوشی هوشمند جهان که مجهز به سیستم عامل موبایل Snapdragon ۸۸۸ ۵G است ، معرفی شده است.

شیائومی Mi ۱۱ کاملاً با مشخصات بی نظیر و رده بالا معرفی شده است، این اولین گوشی پرچمدار از این برند است که از صفحه نمایش با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و از سیستم دوربین سه گانه که از جدیدترین لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی HM۲ مورد استفادۀ سامسونگ،بهره می‌برد، همچنین باتری این دستگاه شارژ سریع ۵۵ وات دارد.

مشخصات و ویژگی‌های Xiaomi Mi ۱۱

گوشی هوشمند Xiaomi Mi ۱۱ از صفحه نمایش چهار طرفه خمیده بهره می‌برد که ابعاد آن ۶.۸۱ اینچ است. صفحه نمایش S-AMOLED E۴ دارای رزولوشن چهارگانه HD + ۱،۴۰۰ qu ۳۲۰۰ پیکسل ، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز ، نرخ نمونه برداری لمسی ۴۸۰ هرتز ، روشنایی ۱۵۰۰ نیت ، نسبت کنتراست ۵۰۰۰۰۰۰: ۱ ، رنگ ۱۰ بیتی ، HDR۱۰ +  و تراکم پیکسلی ۵۱۵ پیکسل در هر پیکسل است. این شرکت نشان داد که می‌تواند گرانترین صفحه نمایش استفاده شده تاکنون در تلفن‌های هوشمند را به نمایش بگذارد. نمایشگر حفره‌ای با حسگر اثر انگشت نیز یکپارچه شده و توسط Gorilla Glass ۷ نیز محافظت می‌شود.

اسنپدراگون ۸۸۸ با نسخه پیشرفته RAM LPPDR۵ همراه است که با سرعت ۶۴۰۰ Mnps کار می کند. دستگاه با حافظه UFS ۳.۱ همراه است و از حافظه خارجی نیز پشتیبانی نمی کند. طبق گفته شیائومی ، Mi ۱۱ امتیازات ۷۴۵K +  را در معیارهای AnTuTu کسب کرده است و این گوشی هوشمند رابط کاربری MIUI ۱۲ مبتنی بر اندروید ۱۱  را بوت می کند. همچنین این یکی از اولین گوشی هایی است که با جدیدترین رابط کاربری MIUI ۱۲.۴ عرضه می شود.

گوشی هوشمند Mi ۱۱ از یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که با شارژ سریع ۵۵ واتی ، شارژ بی‌سیم سریع ۵۰ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی ارائه می‌شود. این شرکت ادعا کرد که شارژ کامل Mi ۱۱ از طریق فناوری شارژ بی سیم تنها ۴۵ دقیقه زمان می‌برد!

پنل پشتی شیائومی Mi ۱۱ دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل است که از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به کمک OIS با اندازه سنسور ۱ / ۱.۳۳ اینچ ، دیافراگم f / ۱.۸۵ و لنز ۷P بهره می برد. این لنز با یک لنز اولتراوید ۱۳ مگاپیکسلی ۱۲۳ درجه ای و یک لنز ماکرو تله فوتو ۵ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و پشتیبانی از فاصله کانونی ۵۰ میلی متر همراه است، درضمن دوربین جلو یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی است.

Xiaomi Mi ۱۱ برای داشتن تجربه صوتی بهتر ، از بلندگوهای استریو مجهز به هارمون کاردون بهره می برد. حالا زمان صحبت از اتصالات دستگاه می شود، شیائومی با پشتیبانی از دو سیم کارت ، ۵G ، Wi-Fi ۶ پیشرفته ، بلوتوث ۵.۲ ، GPS با دو فرکانس ، NFC و USB Type-C همراه است. در آخر اینکه ، حسگر اثر انگشت Mi ۱۱ حسگر ضربان قلب را نیز در خود جای داده است.

قیمت و در دسترس بودن شیائومی Mi ۱۱

Xiaomi MI ۱۱ در سه مدل مختلف از جمله ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی ، ۸ گیگابایت رم +  ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی ارائه شده است. این مدل ها با قیمت ۶۱۲ دلار(۴۵۰۰۰ RS ~) ، ۶۵۸ دلار (۴۸،۴۰۰ RS ~) و ۷۱۹ دلار (۵۲،۹۰۰ RS) قیمت گذاری می‌شوند، البته این قیمت ها برای بازار چین است و احتمال قوی در بازار جهانی متفاوت خواهد بود. این گوشی هوشمند در رنگ های Smoke Purple سیاه ، سفید ، آبی و یک نسخه ویژه Signature Edition با بافت عقب کریستال اسکدیکس که توسط مدیر عامل شیائومی Lei Jun امضا شده است. Mi ۱۱ در چین از اول ژانویه به فروش می رسد.

شرکت شیائومی هنوز زمان در دسترس بودن Mi ۱۱ در خارج از چین را اعلام نکرده است و این گوشی هوشمند در دو نسخه بسته بندی عرضه می‌شود. برای محافظت از محیط زیست ، بسته استاندارد دستگاه شامل شارژر نیست در حالی که بسته دیگر با شارژر ۵۵ واتی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    1 0
    چه قدر زشته
  • فاطمه ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    1 0
    مشخصات خیلی خوبی دارهههه ، ممنون
  • مجید ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    1 0
    قیمتش خوبه به نسبت مشخصات، خدا کنه توایران هم قیمتش خوب باشه بتونیم بخریم
  • حسین ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 0
    پردازندش خیلی خوبه، شیائومی خیلی داره پیشرفت میکنه
  • محمد ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 0
    پردازنده قدرتمندی داره