کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز روند افزایشی دما را خواهیم داشت که تا روز سه‌شنبه در استان ادامه داد و این افزایش دما تا ۱۵ درجه خواهد رسید.

دمای خراسان رضوی به ۱۵ درجه می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، آیدا فاروقی اظهار کرد: استان تحت تاثیر سامانه پایدار قرار گرفته است که براساس آن آسمان غالب نقاط استان در اکثر ساعات، صاف تا کمی ابری همراه با افزایش تدریجی دمای هوا است.

وی افزود از فردا به‌خصوص در نیمه شرقی و بخش‌هایی از مرکز استان بر سرعت وزش باد افزوده خواهد شد و این وضعیت تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.

فاروقی عنوان کرد: امروز و فردا هوای مشهد در شرایط ناسالم قرار دارد و با توجه به وزش باد در روزهای دوشنبه وسه‌شنبه از غلظت آلاینده‌ها کاسته‌می‌شود، اما همچنان هوا ناسالم خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایشی دما تا روز سه‌شنبه در استان ادامه دارد و افزایش دما  تا ۱۵ درجه خواهد رسید.

وی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته کوه‌سرخ با کمینه دمای منفی ۱۳ درجه سلسیوس سردترین و کلات نادری با بیشینه دمای ۱۴ درجه سلسیوس گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای مشهد بین منفی ۵ تا ۱۱ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.