سخنگوی فرماندهی پلیس کابل پایتخت افغانستان اعلام کرد در پی وقوع ۳ انفجار جداگانه در مناطق مختلف این شهر ۲ مامور پلیس کشته و ۳ تن دیگر زخمی شدند.

وقوع سه انفجار در کابل ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت

قدس آنلاین: فردوس فرامرز، سخنگوی فرماندهی پلیس کابل می گوید در این انفجار ها دو نفر کشته و پنج نفر از جمله دو نظامی زخمی شده اند.

او در موردهویت کشته شدگان اطلاعاتی ارائه نکرده است.

فرامرز گفت انفجار اول حوالی ساعت هفت و نیم صبح امروز در ناحیه دوم شهر در محله" جوی شیر" رخ داده است که در آن دو نظامی افغان کشته شده اند.

به گفته او انفجار دوم یک ساعت بعد در منطقه چهارم شهر در محله "گاو سلیم" روی داد که این انفجار هم دو کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

فردوس فرامرز اظهار داشت: انفجار سوم در حوالی ساعت ده و نیم در ناحیه سوم شهر و منطقه "نوآباد"  روی داد که در آن حادثه نیز یک نظامی دیگر زخمی شد.

خبرهایی از کشته شدن محمد عاصف رئیس شورای مرکزی جمعیت اصلاح افغانستان در انفجار دوم که امروز در کابل رخ داد منتشر شده که منابع رسمی هنوز آنرا تایید نکرده اند.

گفتنی ‌است از آغاز مذاکرات صلح میان هیئت‌های دولت افغانستان و نمایندگان طالبان در دوحه پایتخت قطر در اوایل ماه سپتامبر امسال، خشونت‌ها در سراسر افغانستان افزایش یافته است. طی دو ماه گذشته ۵ خبرنگار چندین دادستان، مدافعان حقوق‌بشر و یک فعال حقوق زنان بر اثر ترورهای هدفمند و انفجار مین‌های مغناطیسی در این کشور کشته شده‌اند.

منبع: بی بی سی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.