سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد با اشاره به وقوع بوران و بارش برف در مشهد گفت: در حال حاضر درهیچ جای مشهد خاموشی وجود ندارد و همکاران ما از شب گذشته در حالت آماده باش بوده‌اند و خسارات صورت گرفته نیز جبران شده است.

هیچ جای مشهد خاموشی وجود ندارد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا کاشی در خصوص خسارات ناشی از قطعی برق در مشهد به دلیل وزش باد و بوران اظهار کرد: امروز به دلیل وزش باد شدید در جاده فردوسی به سمت توس و جاده کلات خاموشی برق رخ داده و علت آن نیز  سقوط درخت ، شکسته شدن تیر برق و سیم پارگی بوده است.

وی افزود: در حال حاضر درهیچ جای مشهد خاموشی وجود ندارد و همکاران ما از شب گذشته در حالت آماده باش بوده‌اند و خسارات صورت گرفته نیز جبران شده است.

سخنگوی شرکت توزیع نیرو برق مشهد بیان کرد: در شهر مشهد ۱۲۰۰ نقطه اتوماسیون و ۷۰۰۰ کیلومتر کابل خودنگه‌دار داریم. با تمام این تفاسیر اگر این اقدامات از قبل انجام نمی‌شد خسارات وارده بیشتر بود ولی در حال حاضر با وجود این امکانات در شهر مشهد مشکلی به آن صورت وجود ندارد.

وی با تاکید بر رفع مشکل در شبکه برق‌رسانی اظهار کرد: مشکل ما در روزهایی که باد شدید می‌وزد مانند امروز به صورت سقوط درخت و داربست بر شبکه‌های برق و بلند شدن ورقه‌های فلزی بر سازه‌های موقت و در نهایت آسیب به شبکه‌های برق است.  

کاشی عنوان کرد: اتفاقات رخ داده نیز حادثه و از دسترس ما خارج بوده و تمام تلاش ما بر این است که دیگر چنین مشکلاتی رخ ندهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.