در روزهای اخیر برخی منابع غیر رسمی مدعی شدند نمایندگان ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید فهرست اولیه بازیکنان خود را حداکثر تا ۱۵ مارس ۲۰۲۱ یعنی ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۹ را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند.

هیچ خطری استقلال را تهدید نمی‌کند

با انتشار این خبر میزان نگرانی هواداران استقلال با توجه به مسدود بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه خود از سوی فیفا به واسطه شکایت بودوروف، به شکل قابل توجهی افزایش یافت اما پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و صرفاً به واسطه جوسازی رسانه‌ای از سوی خبرنگاران سعودی مطرح شده است.

برای اطمینان بیشتر، به سراغ رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال رفتیم تا در این خصوص از وی استعلام بگیریم که حمیرا اسدی در این خصوص گفت: ما تا روز ۲۳ مارس ۲۰۲۱ ،سوم فروردین ماه ۱۴۰۰ فرصت داریم تا فهرست بازیکنان نمایندگان ایران را برای ثبت‌نام و صدور کارت شرکت در مسابقات به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنیم.

وی در ادامه گفت: به سه باشگاه حاضر در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کردیم تا مدارک خود را در مدت زمان تعیین شده به فدراسیون ارائه کنند تا فرایند ثبت‌نام صورت گیرد.

با استناد به توضیحات رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال جای هیچ‌گونه نگرانی برای هواداران استقلال وجود ندارد، چون آن‌ها فرصت لازم را دارند پس از بازگشایی پنجره نقل و انتقالات خود نسبت به ثبت قرارداد بازیکنان تازه وارد خود اقدامات لازم را انجام دهند.

گفته می‌شود به احتمال زیاد روز دوشنبه یا درنهایت سه شنبه پنجره نقل و انتقالات استقلال با پرداخت طلب نیکولای بودوروف از سوی فیفا بازگشایی خواهد شد تا قرارداد نفرات جدید به صورت رسمی در سازمان لیگ ثبت شود و کارت بازی آن‌ها صادر شود.

تنها نکته مهمی که در این بین باید به صورت ویژه از سوی باشگاه استقلال پیگیری شود، موضوع بررسی مدارک خروجی بازیکنان و کادر فنی این باشگاه برای حضور در مرحله گروهی مسابقات است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.