کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از افزایش تدریجی دمای هوای استان و مشهد تا آخرین روزهای سال خبرداد.

خراسان رضوی بهاری می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، زهرا آهنگرزاده درخصوص پیش‌بینی وضعیت جوی مشهد و خراسان رضوی، اظهار کرد: در ساعت عصرگاهی و شام‌گاهی در خراسان رضوی افزایش ابر خواهیم داشت که احتمال بارش پراکنده برف و باران در نقاط شمالی و شرقی وجود دارد. همچنین در ساعات پایانی شب جاری در اوایل صبح فردا تشکیل مه و کاهش دید برای نقاط کوهستانی خراسان رضوی نیز پیش‌بینی شده اما به طور کلی خراسان رضوی جو آرام و پایداری را سپری خواهد کرد.

وی ادامه داد: خراسان رضوی نسبت به روز گذشته با افزایش نسبی دما همراه خواهد شد که انتظار داریم تا پایان هفته جاری دمای هوا در خراسان رضوی و مشهد به مرور افزایش یابد. بیشینه و کمینه دمای هوای مشهد برای روز دوشنبه ۹ و صفر درجه و برای روز پنجشنبه ۲۲ و ۹ درجه پیش‌بینی شده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص آخرین آمارهای به ثبت رسیده از بارش برف و باران در اکثر نقاط خراسان رضوی در روز گذشته، اظهار کرد: از ۳۰ ایستگاه هواشناسی خراسان رضوی، ۲۳ ایستگاه بارش برف و باران گزارش شده است که در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه هواشناسی تربت‌جام با ۸ میلی‌متر بیشترین مقدار بارش را گزارش کرده است. همچنین از ایستگاه هواشناسی فرودگاه مشهد ۱.۳ میلی‌متر بارش گزارش شده است.

وی افزود: شهرستان جوین با ۱۲ درجه زیر صفر و شهرستان خواف با ۱۶ درجه بالای صفر سردترین و گرم‌ترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند. همچنین ایستگاه هواشناسی شهرستان سبزوار وزش باد با سرعت ۷۹ کیلومتر بر ساعت را نیز ثبت کرده است.

منبع: ایسنا

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.