عضو هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: با توجه به طولانی شدن زمان استعلام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا لازم است وزارت کشور زمان ثبت نام کاندیداهای این انتخابات را تمدید کند.

درخواست تمدید زمان ثبت نام کاندیداهای شوراها

قدس آنلاین: محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به طولانی شدن زمان اخذ استعلامات کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به ویژه در مورد گواهی سوءپیشینه لازم است تا وزارت کشور زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراها را تمدید کند.

وی افزود: علاوه بر طولانی شدن زمان استعلامات به ویژه در مورد گواهی سوءپیشینه، قرمز بودن وضعیت کرونایی بعضی از شهرها باعث شده تا کاندیداها نتوانند برای ثبت نام در فرمانداری حضور پیدا کنند و سامانه ثبت نام این کاندیداها نیز دارای ایرادات و اشکالاتی بوده است.

عضو هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها اظهار داشت: ما در موارد متعددی شاهد تأخیر در اخذ استعلامات این کاندیداها بوده‌ایم و موارد فوق‌الذکر باعث شده تا در تعدادی از شهرها کاندیداها نتوانند برای انتخابات ثبت نام کنند.

جوکار خاطرنشان کرد: ما هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها امروز درخواست تمدید زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراها را به وزارت کشور ارائه کرده‌ایم و امیدواریم که وزارت کشور با این درخواست ما موافقت کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.