رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ورود پلاک های غیربومی به مشهد همچنان ممنوع است و ستاد ملی کرونا تاکنون در این باره موضوع جدیدی را اعلام نکرده است.

تداوم ممنوعیت ورود پلاک های غیربومی به مشهد/تلفن ۱۲۰ آماده دریافت مسائل ترافیکی در شهر

سرهنگ حمید رضا دهنوی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: ورود پلاک های غیربومی به مشهد همچنان ممنوع است.

وی تصریح کرد: تاکنون ستاد ملی کرونا و همچنین ستاد کرونای خراسان رضوی تصمیم و موضوع جدیدی درباره ورود پلاک های غیر بومی به مشهد الرضا به ما اعلام نکرده اند از این رو محدودیت و ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک های غیر بومی به مشهد همچنان پابرجا است و برای متخلفین نیز جریمه ۵۰۰هزار تومانی اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌رضوی با بیان اینکه محدودیت تردد شبانه نیز همچنان در شهر مقدس مشهد برقرار می باشد، افزود: برای افرادی که دارای مجوزهایی برای ورود به مشهد هستند و یا اینکه ساکن مشهد بوده ولی پلاک خودرو آنها متعلق به شهر دیگری می باشد درورودی های مشهد مدارک و مستندات آنها مورد بررسی قرار گرفته و تعیین تکلیف می شوند.

سرهنگ دهنوی در مورد اختلال های چند روز اخیر چراغ های راهنمایی و رانندگی در شهر مشهد و ایجاد گره های ترافیکی نیز اظهار کرد:   دلیل این مساله قطعی و نوسان برق بود که باعث شد سیستم ها دچار اختلال شوند ، اگرچه  این مساله در هر نقطه از شهر که رخ داده است بلافاصله مورد بررسی قرار گرفته و مشکل سیستم در کوتاهترین زمان ممکن  برطرف  شده است.

وی با بیان اینکه شهر مشهد به طور کامل از لحاظ ترافیکی در کنترل ما قرار دارد و مدیریت می شود، افزود:  مردم هرگونه مشکل ترافیکی و مسائلی از این قبیل را از طریق تلفن ۱۲۰اطلاع رسانی و در مدیریت شهر به ما کمک نمایند  .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.