نوکیا ۴.۲ به روزرسانی سیستم عامل اندروید ۱۱را دریافت خواهد کرد.

گوشی هوشمند نوکیا ۴.۲ اندروید ۱۱ را دریافت می‌کند +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، HMD Global امروزه ممکن است جذاب ترین گوشی‌های هوشمند نوکیا را در اختیار نداشته باشد اما مطمئناً یکی از شرکت‌هایی است که بهترین پشتیبانی را از دستگاه‌های موجود خود ارائه می دهد. امسال شاهد هستیم که نوکیا به وضوح بر روی بخش میان رده و پایین رده متمرکز شده است، نوکیا X۱۰ ، X۲۰ ، G۱۰ ، G۲۰ ، C۱۰ و C۲۰ که اخیراً منتشر شدند، این موضوع را به وضوح نشان می‌دهد.

ما همچنان نمی دانیم که این شرکت پس از گذشت مدت نسبتا طولانی پرچمدار جدیدی را به بازار عرضه می کند یا خیر، اما دیدن برندی که دستگاه‌های سطح پایین و متوسط ​​را به این خوبی به روزرسانی می‌کند بسیار خوشایند است. امروز، این برند نوستالژی در حال به روزرسانی اندروید ۱۱ برای نوکیا ۴.۲ است که با Android ۹ Pie وارد بازار شد.

نوکیا ۴.۲ در ماه مه ۲۰۱۹ با Android ۹ Pie معرفی شد، در آوریل گذشته به روزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت کرد و اکنون دومین به روزرسانی وسیع خود را در قالب اندروید ۱۱ دریافت کرده است. این دو نسخه به روزرسانی اندروید برای علاقه مندان نوکیا در سراسر جهان بسیار خوشایند است. از این گذشته، همه گوشی‌های هوشمند منتشر شده توسط این برند به عنوان بخشی از برنامه Android One ارائه می شوند. این برنامه حداقل دو مورد از ارتقاهای مهم اندروید و سه سال به روزرسانی وصله های امنیتی را تضمین می‌کند. با این اوصاف، ما تصور می‌کنیم که اندروید ۱۱ آخرین به روزرسانی است که به نوکیا ۴.۲ رسیده و احتمالاً اندروید ۱۲ را دریافت نمی‌کند، همچنین این دستگاه ممکن است تا ماه مه ۲۰۲۲ همچنان وصله های امنیتی جدیدی را دریافت کند.

به روزرسانی سیستم عامل جدید با نسخه شماره ۳.۱۵۰ همراه است و به ۱.۵ گیگابایت بارگیری نیاز دارد، همچنین سطح وصله امنیتی اندروید را در گوشی هوشمند نوکیا تا مارس ۲۰۲۱ بالا می‌برد. متأسفانه، آخرین وصله آوریل را هنوز دریافت نکرده است، اما بهتر است یک پچ مارس از آنچه قبلاً در دسترس بود، داشته باشید. علاوه بر پچ امنیتی جدید، مجموعه خوبی از موارد کاربردی Android ۱۱ داریم، لیست افزودنی‌ها شامل مجوزهای امنیتی، اعلان های اصلاح شده ، کنترل های رسانه جدید و میانبرهای دستگاه های هوشمند در صدر تغییرات کاربردی هستند.

شایان ذکر است که حداقل در حال حاضر، به روزرسانی به تدریج در حال اجرا است و رفته رفته به سایر بازارها خواهد رسید، این شرکت به روزرسانی را برای چند گوشی هوشمند ارائه می‌دهد و اگر اتفاق خاصی نیفتد، این شرکت در ۱۲ آوریل عرضه گسترده‌تری را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.