معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: همه دستگاه های اجرایی و بانک های استان موظف به اجرای دورکاری در مناطق قرمز و نارنجی بوده و برنحوه اجرای این دستورالعمل نیز نظارت های لازم صورت می گیرد.

 نظارت بر اجرای دورکاری دستگاه های اجرایی و بانک های خراسان رضوی

کوکب موسوی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: مصوبه دورکاری دستگاه های اجرایی بر اساس شرایط قرمز و نارنجی کرونایی جمعه شب از سوی ستاد ملی کرونا به استان ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: پیرو این موضوع، صبح روز شنبه ۲۱فروردین ماه بخش نامه آن به همه دستگاه های اجرایی خراسان رضوی اعلام و عنوان شد که بر اساس شرایط کرونایی هر منطقه موظف به اجرای آن می باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی در مورد نظارت براجرای این مصوبه از سوی دستگاه ها و بانک های استان نیز گفت: کمیته امنیتی انتظامی ستاد کرونا با همکاری معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری و همچنین بازرسی استانداری نظارت بر اجرای دورکاری توسط دستگاه ها را انجام می دهند.

وی بیان داشت: این کمیته مواردی از عدم اجرای دورکاری توسط برخی دستگاه ها و بانک ها را به ما گزارش داده اند که ما نیز پس از بررسی های لازم گزارش ان را به این کمیته اعلام کرده ایم،  همچنین مواردی از عدم اجرای دورکاری به دفتر حقوقی استانداری نیز ارسال شده است که این موارد نیز  توسط کمیته اعلام شده در حال بررسی می باشند.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.