بجنورد- فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از توقیف دو دستگاه خودرو حامل ۱۰ تن و ۶۹۰ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق به ارزش بیش از ۸۵۵ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد

کشف بیش از ۱۰ تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید یگانه پور با اعلام جزئیات این خبر بیان داشت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن ماموران پاسگاه "ایرج" در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسائی ۲ دستگاه خودرو کامیون و ایسوزو حامل سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران این خودروها را در سطح حوزه استحفاظی متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودروها مقدار ۱۰ تن و ۶۹۰ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی اسفراین با بیان اینکه در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: خودروهای مورد نظر توقیف و سنگ معدن کشف شده نیز به اداره صنعت و معدن شهرستان تحویل داده شد. 

سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدنبیش از ۸۵۵ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد واز شهروندان عزیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.