همدان- استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان در شرایط هشدار، خطرناک و قرمز کرونایی قرار دارد و با خاطیان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی برخورد خواهد شد گفت: امور مالیاتی از کسبه در مدت زمان تعطیلی، مالیات بر درآمد نگیرند.

همدان در شرایط خطرناک کرونایی

به گزارش قدس آنلاین ، سید سعید شاهرخی ظهریکشنبه در جلسه فوق العاده ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، که به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور فرمانداران سراسر استان برگزار شد، اظهار کرد: پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی زیربط در حمایت، همراهی و همکاری به منظور پیشگیری و کنترل بیماری کرونا از دانشگاه علوم پزشکی استان و کادر درمان قابل تقدیر و تشکر است.

شاهرخی افزود: دشرایط استان در وضعیت قرمز و خطرناکی قرار دارد ، که در پیک چهارم همدان جزو هفت استانی است که شدت گسترش و شیوع کرونا در آن‌ها بیشتر از سایر استان‌های کشور است.

وی ادامه داد: اگر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به‌ طور جدی انجام و اجرا شوند، مقررات سخت‌گیرانه‌تری که برای دولت و بازاریان و کسبه و مردم، هزینه بردار است، اجرا نخواهد شد.

استاندارهمدان با بیان اینکه مشکل اساسی در استان، عادی‌انگاری مقابله و پیشگیری در گسترش کرونا است گفت: عدم رعایت قرنطینه نیز از عوامل مهم افزایش شیوع کرونا در استان است که دانشگاه علوم پزشکی استان باید به آن توجه جدی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.