طبق اطلاعات منتشر شده در گوشی هوشمند تاشو Samsung Galaxy Z Fold ۳ هیچ به روز رسانی در بخش دوربین عقب مشاهده نمی‌شود.

Samsung Galaxy Z Fold ۳ در دوربین  تغییری نخواهد کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ در حال حاضر روی نسل جدید گوشی هوشمند تاشو خود کار می کند. طبق معمول انتظار داریم که این دستگاه حداقل در برخی جنبه‌ها یک نسخه ارتقا یافته از نسل قبلی خود باشد، با این حال به نظر می‌رسد که دوربین عقب یکی از این جنبه‌ها نخواهد بود.

یک درز خبری اخیر حاکی از برخی اطلاعات در مورد دوربین عقب Samsung Galaxy Z Fold ۳ سامسونگ به دست آمده است و با توجه به این اطلاعات، Galaxy Z Fold ۳ همچنان مانند نسل قبلی با یک دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. با این وجود، در مشخصات دوربین جلو نیز کمی ارتقا داده خواهد شد.

در ادامه ادعا می شود که دوربین جلویی این دستگاه به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی ارتقا می‌یابد و از یک سنسور سونی IMX۲۹۸ با اندازه پیکسل ۱.۱۲ میکرون استفاده خواهد کرد. با این حال، دوربین جلوی قسمت داخلی صفحه نمایش دارای سنسور ۱۰MP Sony IMX۳۷۴ با اندازه پیکسل ۱.۲۲ میکرون خواهد بود.

Samsung Galaxy Z Fold ۲ که در حال حاضر در حال فروش است، دارای سیستم دوربین عقب سه گانه است. این دوربین دارای سنسور زاویه دید عریض با دیافراگم F۲.۲ است در حالی که دوربین اصلی دارای دیافراگم F۱.۸ است، همچنین از OIS ضد لرزش و تمرکز PDAF پشتیبانی می‌کند. بعلاوه، یک لنز تله فوتو با دیافراگم F۲.۴ نیز وجود دارد، هر دو صفحه نمایش داخلی و خارجی این تلفن همراه دارای حسگر ۱۰MP هستند. بنابراین، ارتقا فقط در اندازه پیکسل دوربین جلوی خارجی خواهد بود و این بدان معناست که Galaxy Z Fold ۲ و Galaxy Z Fold ۳ اساساً مشخصات دوربین یکسانی دارند.

در حال حاضر، بیشتر گوشی‌های اندرویدی کنونی از دوربین های اصلی ۴۸MP یا حتی ۱۰۸MP استفاده می کنند. این بدان معناست که مشخصات دوربین گوشی هوشمند تاشو جدید سامسونگ رضایت مصرف کنندگان را جلب نخواهد کرد. با این حال، مانند اکثر گوشی‌های هوشمند تاشو گران خواهد بود. استفاده از بهترین سخت افزارها باعث افزایش بیشتر قیمت این دستگاه می شود. با این وجود، این اطلاعات هنوز هیچ تأیید رسمی نشده است و بنابراین هنوز می توان امید داشت که سرنوشت دستگاه طور دیگری رقم بخورد.

طبق گزارش‌های قبلی، Samsung Galaxy Z Fold ۳ با یک باتری دوگانه ۲۲۱۵ میلی آمپر ساعتی + ۲۰۶۰ میلی آمپر ساعت ارائه می‌شود و باتری توسط Samsung SDI تأمین می‌شود. اگرچه این باتری ظرفیت کلی گوشی هوشمند را کاهش می‌دهد، اما نازک‌تر و سبک‌تر خواهد بود.

علاوه بر این، دستگاه از جدیدترین صفحه شیشه ای بسیار نازک UTG استفاده خواهد کرد، از قلم S Pen پشتیبانی می کند و به صفحه LTPO مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود تلفن های همراه Samsung Galaxy Z Fold ۳ و Galaxy Z Flip ۲ در جولای ۲۰۲۱ وارد بازار شوند و هر دو گوشی هوشمند احتمالاً از پردازنده Qualcomm Snapdragon ۸۸۸ نیز استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.