به منظور تکریم ایام دهه کرامت و برنامه ریزی فرهنگی از ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها تا ولادت حضرت امام رضا علیه السلام، اولین جلسه راهبردی دهه کرامت به ریاست معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

برگزاری اولین جلسه شورای برنامه ریزی دهه کرامت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  استانداری خراسان رضوی،محمدصادق براتی در اولین نشست شورای برنامه ریزی دهه کرامت اظهار کرد: دهه کرامت یکی از بهترین فرصت‌هایی است که می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح، نشاط معنوی را در جامعه ایجاد و نهادینه کرد.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به وضعیت ویژه استان به لحاظ  بیماری کرونا افزود: لازم است برنامه‌های مناسبی در قالب فضای مجازی تدوین و ارائه گردد. در این راستا باید نشر و ترویج فرهنگ رضوی و اهل بیت معصومین مد نظر دست اندرکاران در ماهیت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.
وی همچنین اهمیت نقش مردمی بودن برنامه‎‌ها را از اولویت‌ها دانست که باید به آن توجه شود.
براتی خواستار تداوم تولید محصولات فرهنگی شد و بیان کرد: لازم است از پتانسیل سایر استانها در تولید برنامه‌های رسانه‌ای در حرم مطهر استفاده و به عنوان برنامه‌های شاخص مورد استفاده قرار گیرد.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در پایان ضمن تشکر از بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام ،آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت برنامه ریزی‌های متعدد برای ایام مذکور اظهار امیدواری نمود که بتوان با اجرای فرایندهای فرهنگی و عملیاتی در زمینه گسترش حریم رضوی و اشاعه فرهنگ ناب اهل بیت معصومین موفق عمل نماییم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.