۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
کد خبر: 751305

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر فعالیت مشاغل گروه‌های یک و دو در شهرهای قرمز از امکان بازگشایی سینماهای مشهد از امروز خبر داد.

سینماهای مشهد بازگشایی شدند

به گزارش قدس آنلاین، جواد روشندل  در خصوص بازگشایی سالن‌های سینمایی شهر مشهد، اظهار کرد: با استناد به تصمیم پنج‌شنبه، ۱۶ اردیبهشت ماه، ستاد ملی مقابله با کرونا و اعلام بازگشایی مشاغل گروه‌های یک و دو در مقابل افزایش نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌ تردد استان به استان در آستانه عید فطر، سالن‌های سینما از امروز می‌توانند بازگشایی می‌شوند.

وی افزود: در گذشته فعالیت سینماها و سالن‌های تئاتر در گروه مشاغل گروه سه و چهار قرار داشت، تا این‌که با پیگیری معاونت حوزه سینمایی و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سالن‌های سینما و تئاتر به مشاغل گروه دو منتقل شدند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: بر این مبنا و بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بازگشایی سالن‌های سینما و تئاتر در شرایط کنونی منعی ندارد و از امروز می‌توانند بازگشایی داشته باشند، اما شیوه‌نامه‌های بهداشتی آن‌ها تشدید می‌شود و باید این موضوع را رعایت کنند.

روشندل خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از سینماها از امروز اکران داشته باشند و برخی دیگر با توجه به وضعیت کنونی رغبت و انگیزه‌ای برای بازگشایی نداشته باشند که این موضوع تحت اختیار مدیران آن سینماها خواهد بود که سینما را بازگشایی کنند یا نه. برای نمونه روز گذشته پردیس سینمایی هویزه پیگیر بازگشایی بود و ممکن است سینماهای دیگری نیز از امروز بازگشایی و اکران داشته باشند.

به گزارش ایسنا، پردیس سینمایی هویزه، اطلس و آفریقا از امروز، ۱۸ اردیبهشت ماه، پس از تعطیلی دوباره در پی گسترش شیوع بیماری کرونا بازگشایی می‌شوند و فیلم‌های «هفته‌ای یکبار آدم باش»، «خورشید»، «تک‌خال»، «خون‌ شد»، «لاله»، «آن شب» و  «شنای پروانه» به عنوان فیلم‌های مشترک در سالن‌های اصلی و فیلم‌های «سوم آذرشهر»، «مکالمات»، «منگی»، «گلوله باران»، «کودتای ۵۳»، «داستان اسباب‌بازی ۴» و «نُه» به صورت متغیر و محدود در سینماهای هویزه و اطلس اکران می‌شوند که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت‌های آنلاین خرید بلیت، برای تماشای آن‌ها بلیت‌های خود را خریداری و در ساعت مقرر به سینما مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.