سامسونگ از حضور به صورت فیزیکی در MWC 2021 انصراف داد.

سامسونگ به دلیل ویروس کرونا از رویداد MWC 2021 خارج شد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سال گذشته ویروس همه گیر COVID-19 جهان را تغییر داد و مردم را مجبور کرد در خانه بمانند و بسیاری از رویدادهای عمومی به فرمت های آنلاین تغییر کرد. بزرگترین رویداد جهانی گوشی های هوشمند، کنگره جهانی موبایل در بارسلونا نیز یکی از تلفات این ویروس بود. سازمان دهندگان تصمیم گرفتند تا پس از تأخیرهای بسیار زیاد، از سال 2020 صرف نظر کنند و در سال 2021 بازگردند. اما با طولانی شدن زمان واکسیناسیون و نگرانی در مورد ویروس های جهش یافته، ما نمی دانیم که آیا MWC 2021 چه روندی را به صورت نهایی در پییش می گیرد. این نمایشگاه قرار است بین 28 ژوئن تا 1 ژوئیه در بارسلون اسپانیا برگزار شود و در آن حدود 50،000 نفر حضور خواهند داشت. با این حال، بسیاری از شرکت ها قبلاً تأیید کرده بودند این رویداد را برگزار می‌کنند. اکنون، سامسونگ آخرین شرکتی است که به ارائه محصولات خود در اینترنت روی آورده است.

این شرکت کره ای مطمئناً برای MWC 2021 یک حسرت بزرگ خواهد بود، سامسونگ یکی از قوی ترین شرکت ها در این رویداد بوده است. این شرکت کره‌ای بسیاری از محصولات بزرگ خود را در جریان این کنفرانس معرفی می کند، با این حال اگر سامسونگ الکترونیک چیزی برای رونمایی در MWC داشته باشد، این کار را عملاً انجام خواهد داد. ما اعتقاد داریم که این شرکت ممکن است برخی از گوشی‌های هوشمند تاشو یا حداقل دستگاه های با جذابیت کمتر را به نمایش بگذارد. طبق شایعات، این شرکت کره ای سری Galaxy Note را  امسال معرفی نخواهد کرد و فقط در ماه آگوست گوشی‌های هوشمند تاشو را به بازار می‌آورد.

سامسونگ در بیانیه ای نوشت:

"سلامتی و ایمنی کارمندان، شرکا و مشتریان اولویت اول ماست. بنابراین ما تصمیم گرفته‌ایم که از حضور در نمایشگاه MWC امسال انصراف دهیم. ما مشتاقانه منتظر مشارکت مجازی و ادامه کار با GSMA و شرکا برای پیشبرد تجارب بهتر هستیم. "

علیرغم نگرانی های روزافزون، GSMA اقداماتی را برای جلوگیری از گسترش COVID-19 در این رویداد انجام می‌دهد. به عنوان مثال، لازم است شرکت کنندگان قبل از ورود تست دهند و آنها همچنین باید هر سه روز آزمایش مجدد شوند. اما ظاهراً این اقدامات برای سامسونگ و همچنین سایر شرکت ها کافی نیست.

غول کره ای اکنون به سونی، نوکیا، گوگل و اریکسون پیوست که قبلاً از نمایشگاه خارج شده اند. علاوه بر این، شرکت هایی مانند British Telecom ، Facebook ، Oracle و ... نیز از این رویداد صرف نظر خواهند کرد. با توجه به اینکه میزان شرکت هایی که روز به روز از این رویداد چشم پوشی می کنند در حال افزایش است، ما معتقدیم که زمان تصمیم گیری GSMA برای تأخیر یا لغو رویداد امسال رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.