۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 752010

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به اینکه حساب دربی از همه بازی‌های دیگر جدا است، گفت: جدول لیگ برتر استقلال را محکوم به شکست دادن پرسپولیس می‌کند.

حساب دربی از همه بازی‌ها جداست

به گزارش قدس آنلاین، محمد نوری در گفتگو با مهر اظهار داشت: استقلال مقابل ذوب آهن از نظر فوتبالی عملکرد خوبی داشت و چه بسا اگر نبود درخشش شهاب گردان یا بد شانسی آنها در زدن ضربات نهایی، نتیجه‌ای به جز شکست آبی‌پوشان رقم می‌خورد.

وی اضافه کرد: البته همانطور که خود من و خیلی از کارشناسان دیگر از ابتدای فصل اشاره کردیم و هشدارهای لازم را داده‌ایم، خط دفاعی این تیم آسیب پذیر است و معمولاً تحت فشار باز می‌شود.

مدافع سابق آبی‌پوشان گفت: منظورم از خط دفاعی مدافعان نیستند. مدافعان استقلال نفر به نفر خوب هستند و اگر آنها را تک به تک بررسی کنیم می‌بینیم جزو بهترین مدافعان هستند. اما در کنار هم هماهنگی لازم را ندارند و در بسیاری از بازی‌های این فصل چه در لیگ برتر و چه در آسیا این موضوع برای تیم دردسرساز شده است. مجیدی و دستیارانش باید همه تلاش خود را برای رفع این مشکل انجام بدهند.

پیشکسوت آبی‌پوشان تاکید کرد: البته منظور من به آن یک اشتباه فردی عارف غلامی نیست. هرچند آن اشتباه کمر شکن بود، اما این اشتباهات اجتناب ناپذیر است و هر مدافع بزرگی در دنیا هم ممکن است مرتکب آن شود. منظورم به طور کلی ناهماهنگی در قلب دفاع است که با چرخشی بازی دادن بازیکنان بیشتر هم می‌شود.

نوری با اشاره به دربی پیش رو گفت: این جمله کلیشه‌ای را تکرار می‌کنم که حساب دربی از همه بازی‌ها جداست و به هیچ وجه نباید شرایط و بازی‌های قبل را برای پیش داوری در آن بازی ملاک قرار داد. هر دو تیم برای این بازی خاص با شرایطی متفاوت نسبت به آنچه دارند وارد زمین می‌شوند و این موضوع شرایط آن بازی را متفاوت می‌کند.

وی اضافه کرد: استقلال در جدول شرایط مناسبی نسبت به دو تیم بالای جدول ندارد و این بدان منزله است که آنها محکوم به پیروزی در این بازی هستند و حتی مساوی هم به درد این تیم نمی‌خورد. لذا بچه‌های ما باید از همه انرژی خود برای پیروزی در این بازی استفاده کنند.

عضو سابق کمیته فنی آبی پوشان تصریح کرد: رسیدن مصدومان به خصوص غفوری و اسماعیلی شرایط استقلال را بهبود می‌بخشد و من امیدوارم مجیدی نسبت به داشته‌هایش برای این بازی بهترین تصمیم را بگیرد. پرسپولیس مقابل سپاهان هم نشان داد می‌تواند آسیب پذیر باشد و با یک آنالیز خوب و دست گذاشتن روی نقاط ضعف این تیم، می‌شود به خواسته‌ها که همان پیروزی در این بازی است رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.