نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه از جناح مخالف، با درخواست از هموطنانش برای شرکت در انتخابات، تاکید کرد به نتایج انتخابات احترام خواهد گذاشت.

نامزد انتخابات سوریه خواستار مشارکت همه سوری‌ها در انتخابات شد

قدس آنلاین: محمود احمد مرعی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه از جناح مخالف، از همه سوری‌ها خواست تا در انتخابات شرکت کنند و بهترین نامزد واجد شرایط و بهترین برنامه را برای خدمت به سوریه انتخاب کنند.

او در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی سوریه اظهار کرد که او کاندیدای جبهه مخالف است و گفت: بعد از اینکه من برنامه انتخاباتی خود را مطرح کردم، برخی از گروه‌های مخالف ملی و داخلی وجود دارند که برای حمایت از نامزدی و برنامه انتخاباتی من پیام‌های حمایت را ارسال کردند.

این نامزد انتخابات به عنوان اولین نامزد مخالف انتخابات ریاست‌جمهوری در سوریه خطاب به مردم اظهار کرد: سوریه در معرض خطر واقعی است. شهروندان سوریه از یک بحران اقتصادی خفه‌کننده رنج می‌برد و منابع سوریه از سوی اشغالگران صهیونیست، ترکیه‌ای و آمریکایی سرقت می‌شود.

مرعی در ادامه از همه سوری‌ها خواست با هم وحدت داشته باشند تا یک راه حل سیاسی برای بحران پیدا کنند.

او  همچنین تأکید کرد: هر کس خواستار تشدید تحریم‌ها علیه سوریه باشد، یک عامل و خیانتکار است، زیرا این تحریم‌ها بر شهروندان سوریه و زندگی آن‌ها تأثیر گذاشته است.‌

این نامزد انتخابات آتی سوریه افزود: ما به عنوان یک اپوزیسیون سیاسی، خواستار اصلاحات واقعی هستیم و علی‌رغم همه آنچه متحمل شدیم، سرزمین مادری خود را نمی‌فروشیم و سوریه را ترک نمی‌کنیم.

مرعی در پایان گفت: من به اراده رای‌دهندگان سوری و هر نتیجه‌ای که سوری‌ها تصمیم بگیرند احترام خواهم گذاشت و از همه سوری‌ها دعوت می‌کنم تا در این انتخابات ریاست جمهوری شرکت‌کنند و بهترین برنامه و بهترین نامزد واجد شرایط را برای خدمت و ساخت سوریه انتخاب کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.