استاندار خراسان رضوی گفت: در سفر به مناطق مختلف این استان برنامه های مختلفی با رویکرد مانع زدایی و تحقق جهش تولید به تصویب می رسد.

 مصوبات سفرهای استانی در راستای جهش تولید است

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان عصر سه شنبه درسفر به خوشاب در جمعه مردم شهر نوده انقلاب این شهرستان با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: با همکاری تمامی دستگاه‌ها تصمیم بر این است که موانع موجود در خراسان رضوی کنار زده شود.

وی اضافه کرد: همه رده‌های مدیریتی در سطح استان خراسان رضوی باید برای پیگیری، شناسایی و حل مشکلات مردم تلاش کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: هدف از حضور در شهرستان‌ها دیدار با مردم و  آشنایی با موانع و مشکلات آنها و پیگیری مطالبات با همفکری، هم افزایی و کمک دستگاه های اجرایی است.

معتمدیان با تاکید بر توجه بیشتر به مناطق کمتر برخوردار خراسان رضوی افزود: بخشی از مشکلات منطقه نوده انقلاب خوشاب در این سفر حل می شود و بقیه آن در دستور کار قرار می گیرد تا شرمنده مردم نباشیم.

وی اضافه کرد: با وجود محدودیت منابع، افزون بر ۱۵ میلیارد ریال اعتبار عمرانی و زیربنایی به بخش نوده انقلاب واقع در شهرستان خوشاب اختصاص می یابد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر خود به شهرستان‌های این استان عصر امروز سه شنبه وارد شهرستان خوشاب شد.

معتمدیان طی سفر یک روزه خود به خوشاب از شهرهای نوده انقلاب، مشکان و سلطان آباد و ۲ منطقه روستایی این شهرستان دیدن و با مردم و مسوولان گفت و گو می کند.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.