همدان- فرماندار همدان با بیان اینکه کاهش منابع آبی و نزولات آسمانی تامین آب آشامیدنی شهر همدان را با مشکل مواجه می کند، گفت: طرح ضربتی تامین آب با همکاری آب منطقه ای و آبفا اجرا می‌شود.

طرح ضربتی تأمین آب شهر همدان اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین محمدعلی محمدی، اظهار کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و منابع آبی موجود طرح تامین ضربتی آب شرب شهر همدان در دستور کار آب منطقه ای استان قرار گرفته است.

محمدی افزود: در این راستا با همکاری شرکت آبفا هفت حلقه چاه جدید حفر شده و انتقال آب از این چاهها، رودخانه دره مرادبیگ و چاه های اجاره ای بخش خصوصی به عنوان یک طرح ضربتی مد نظر قرار گرفت و همچنین با حمایت استاندار بخشی از اعتبارات مورد نیاز آن تامین شده است.

وی خواستار شتاب بخشیدن آب منطقه ای برای اجرای این طرح شد و گفت: با توجه به آخرین مصوبات و هماهنگی های انجام شده ضرورت دارد کار اجرایی این طرح به سرعت آغاز شود و آب منطقه ای باید در این خصوص پاسخگو باشد.

فرماندارهمدان  با اشاره به حساسیت موضوع تامین آب شرب مرکز استان خاطرنشان کرد: تاخیر در اجرای این طرح جمعیت ۷۰۰ هزار نفری شهر همدان را از اواخر فصل تابستان با مشکل قطعی مکرر آب مواجه می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.