قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با آیت الله علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس دیدار و گفتگو کرد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با آیت الله علم الهدی دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از آستان نیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی و تبریک به قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در کسوت جدید، گفت: انتخاب و انتصاب یک مدیر جوان انقلابی و کارآمد در یک مجموعه‌ای همچون آستان قدس رضوی به عنوان قائم مقام نشان از توجه ویژه تولیت محترم به فرمایشات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر سرعت بخشی به فعالیت و عملیات‌های اجرایی آستان است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با این روحیه مومنانه و عمل جهادی بتوانید در جهت هم افزایی بین بخش‌های مختلف این آستان مقدس اقدام کنید و در این مسیر از توسل به ساحت مقدس امام رضا(ع) بهره وافی ببرید.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی نیز در این دیدار ضمن ابراز تشکر از حسن نظر امام جمعه محترم، گفت: عمل به منویات مقام معظم رهبری و تولیت محترم از طریق ایجاد تحول اساسی با تحقق سیاست های کلان ابلاغی در نظام اجرایی و پیگیری آستان قدس رضوی از اولویت های اصلی در سال جاری است.

مالک رحمتی تصریح کرد: انشالله بتوانیم با کار جهادی و برنامه‌ریزی دقیق پاسخگوی اعتماد تولیت محترم باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.