نائب‌ رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه خرابی‌ها و مشکلاتی که دولت روحانی برای مردم ایجاد کرد، ده‌ها برابر دوران جنگ تحمیلی بود، گفت: در هشت سال گذشته، قیمت خودرو یک‌هزار درصد افزایش یافته است.

خرابی‌های دولت روحانی ده‌ها برابر جنگ تحمیلی بود/ قیمت خودرو هزاردرصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، سیداحمد رسولی‌نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح ستاد تبلیغاتی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در شهرستان دماوند اظهار کرد: با توجه به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس، باید تلاش کنیم که انتخابات پرشوری برگزار شود؛ رهبری فرمودند که در انتخاب باید دقت شود که هم انتخاب خوب و هم انتخاب بد به خودتان برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه در دوران ریاست جمهوری روحانی، از سال ۱۳۹۲ تاکنون، قیمت خودرو یک‌هزار درصد افزایش یافته است، گفت: نشست‌های مختلفی با وزیر صمت و مدیران عامل سایپا و ایران خودرو و رئیس شورای رقابت در مجلس برگزار می‌کنیم که آنها هیچ جواب قانع‌کننده‌ای برای افزایش قیمت‌ها ندارند.

نائب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: جالب است که ایران‌خودرو هشت درصد و سپس ۱۵ درصد، قیمت خودرو را افزایش داده، اما باز هم به این قیمت معترض بود که این فایده ندارد و ورشکست می‌شویم.

رسولی‌نژاد افزود: قیمت محصولات و کالاهای اساسی و مسکن در این هشت سال، ۷۰۰ برابر افزایش پیدا کرده است و حتی در این هفته‌های آخر هیچ اراده‌ای در دولت مشاهده نمی‌کنیم؛ مقام معظم رهبری به دولت فرمودند که سال آخر جدی‌تر کار کنید، اما این دولت هر سال را جدی کار نکرد و خرابی‌های این دولت و مشکلاتی که برای مردم ایجاد کرد، ده‌ها برابر جنگ تحمیلی بود.

وی تصریح کرد: تفکر لیبرالی و غرب‌زده این است که اگر مردم مشکلی دارد، برای آنها اهمیتی ندارد و نتیجه تفکر، این می‌شود که امروز اعتقادات مردم دچار تزلزل شده است؛ ما باید به جریان انقلابی و مردمی اعتماد کنیم و امروز مجلس انقلابی نیاز دارد که در کنار خود با دولت انقلابی مشکلات مردم را حل کند، نه جماعتی که آمدند شعار دادند ما سفره‌های کوچک مردم را بزرگ می‌کنیم، اما جمع کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس تصریح کرد: امروز مردم به خاطر گرانی‌ها کمتر از گوشت و مرغ استفاده می‌کنند و از سوی دیگر، رئیس جمهوری بی‌خبر از همه مردم می‌گوید که از آبزیان استفاده کنید در حالی که کمترین قیمت ماهی امروز کیلویی ۶۵ هزار تومان است و در حال حاضر نیز، قیمت نان گران شده که این نان رزق اصلی بسیاری از خانواده‌ها است.

رسولی‌نژاد تاکید کرد: این اراده و توانمندی را در اهالی شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه می‌بینیم که یکپارچه در حمایت از آیت‌الله رئیسی قیام کنند و در این دو شهرستان و کشور با بیش از ۹۰ درصد آرا پیروز انتخابات شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دمکرات لیبرال در جزیره ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    د ردولت آقا محمود چقدر درآمد نفت حیف و میل شد؟چقدر تورم در 8 سال بدون تحریم داشت! مقایسه سال 92 تا 97 قبل تحریم با 84 تا 90 دولت قبل تحریم بفرمایید بعد شانتاژ کنید