سخنگوی صنعت برق خراسان در واکنش به برخی گلایه‌های شهروندان در خصوص قطعی برق خارج از چارچوب برنامه اعلامی از سوی شرکت توزیع برق گفت: هنوز برخی از شهروندان و مشترکین جدول هشت خردادماه را برای خاموشی‌ها در نظر می‌گیرند، در صورتی که در مورخه نهم خرداد ماه این جدول اصلاح شده و نسخه جدید با درج کلمه اصلاحیه منتشر شده است.

خاموشی‌ها بر اساس جدول اعلام شده اعمال می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، عباس آذری در این خصوص اظهار کرد: تاکنون به هیچ عنوان دو مرتبه قطعی در یک روز در یک منطقه در مشهد رخ نداده است؛ تنها در یک مورد خاموشی ۹ دقیقه زودتر رخ داد و در این خصوص نیز تذکرات لازم داده شد.

وی افزود: هنوز برخی از شهروندان و مشترکین جدول روز شنبه را برای خاموشی‌ها در نظر می‌گیرند، در صورتی که در مورخه نهم خرداد ماه جدول خاموشی‌ها اصلاح شده و نسخه جدید با درج کلمه اصلاحیه منتشر شده است.

سخنگوی صنعت برق خراسان ضمن بیان اینکه «جدول جداگانه‌ای به برق بخش صنعتی اختصاص یافته است»، تاکید کرد: اگر موردی خارج از جدول رخ داده باشد، ما با اطلاع از آدرس و زمان دقیق آن، آماده بررسی و پاسخ‌گویی هستیم.

آذری در پایان بیان کرد: گاهی استثنائات و حوادثی رخ می‌دهد که در حالت عادی و در گذشته نیز بوده است. از یکشنبه ۹ خرداد ماه امکان ندارد که خارج از جدول خاموشی رخ داده باشد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.