عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مردم باید برای انتخاب افراد اصلح معیار داشته باشند، گفت: مردم فریب بازی‌های سیاسی را نمی‌خورند.

انتخابات ۱۴۰۰ به عزت ملت ایرانی‌ها تبدیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین جواد نیک‌بین، با اشاره به لزوم انتخاب آگاهانه در انتخابات پیش رو اظهار داشت: انتخاب شخص دوم مملکت از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا که رئیس‌جمهور در مقام اجرایی اقتصاد مردم را تحت کنترل دارد لذا این انتخابات با توجه به شرایط فعلی اقتصادی حاکم بر کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به مشکلات، معضلات و نارضایتی‌هایی که از سوی مردم وجود دارد و همچنین ناتوانی و سوء‌مدیریت دولت در زمینه‌های مختلف، مردم نسبت به حضور پای صندوق‌های رأی دلسردند.

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در شرایط فعلی با توجه به فضای حاکم بر جامعه دسیسه‌های مخالفان نظام جمهوری اسلامی و رسانه‌های ضدانقلابی در جهت دل سرد کردن ملت و شوراندن مردم به عدم شرکت در انتخابات موجب کاهش میزان مشارکت نسبت به ادوار گذشته خواهد شد.

نیک‌بین ابراز داشت: ظرفیت‌ جوانان انقلابی و حزب‌اللهی و همچنین فعالیت طیف‌ها و گروه‌های فعال و تلاشگر می‌تواند مردم را نسبت به عواقب رأی ندادن و دسیسه‌های دشمن آگاه سازد و همچنین باعث اقناع مردم و برگزاری انتخاباتی حماسه‌ساز خواهد شد.

وی به تشویق جریان‌های داخلی به عدم شرکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: میزان حال فعلی افراد است و هرکسی که امروز مخالفت موازین انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه صحبت می‌کند از ذیل تفکر اسلام خارج‌شده و خود را بی‌اعتبار ساخته و کسی که دلسوز مردم، انقلاب و کشور باشد قطعاً مردم را به مشارکت حداکثری تشویق خواهد کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: بر همه احزاب و گروه‌های انقلابی، نخبگان و فعالان سیاسی واجب است که هر تلاشی که می‌توانند در جهت پرشور کردن انتخابات انجام دهند چرا که این انتخابات یقیناً به عزت ملت ایران و در مقابل ذلت دشمنان اسلام و انقلاب بدل خواهد شد.

نیکبین در پایان خاطرنشان کرد: اصلح‌ترین فرد کسی که پیشینه درخشان و برنامه مدون داشته باشد و مردم باید برای انتخاب افراد اصلح معیار داشته باشند و گول بازی‌ها و دسیسه‌های جریان‌های طیف‌ها و گروه‌های معاند و ضدانقلاب را نخورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.