دور دیگری از نشست کمیسیون مشترک برجام امشب با حضور نمایندگان ایران و گروه ۱+۴ در وین برگزار می‌شود.

نشست کمیسیون مشترک برجام امشب برگزار می‌شود/ اختلافات حل نشدنی نیستند

قدس آنلاین: روئسای هیئت های مذاکره کننده ایران و گروه 1+4 امشب بار دیگر در قالب کمیسیون مشترک برجام دور میز مذاکره خواهند نشست تا اخرین تحولات و وضعیت گفتگوها و توافق برای بازگشت آمریکا به برجام و احیای این توافق را بررسی کنند.

این در حالیست که برخی منابع رسانه ای به نقل از دیپلماتهایی که در جریان این مذاکرات قرار دارند گفته اند هیئت های بعد از این دور از گفتگوها برای مشورت و رایزتی به پایتخت های خود باز می‌گردند.

عباس عراقچی مذاکره کننده ارشد و رئیس هیئت اعزامی ایران به وین پیش از آغاز این نشست در گفتگویی گفت احتمالا در نشست کمیسیون مشترک درباره بازگشت هیئت ها به وین نیز تصمیم گیری خواهد شد و تاکید کرد  همه هیئت مصمم هستند و جدیت برای حل مسائل باقی مانده وجود دارد و کار به نقطه‌ای رسیده که همه معتقدند مسائل باقی مانده به گونه ای نیست که حل نشدنی باشد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه افزود: جزئیات مهم است و تاکید داریم که مواضع قطعی ما باید رعایت شود و انشاالله در جلسه جمع بندی خواهد شد که دوباره کی مذاکرات را شروع کنیم و بعید است مثل دورهای قبلی خیلی فاصله  بیفتد.

گفتنی است هیئت مذاکره کننده کشورمان پیش از نشست کمیسیون مشترک با هیئت سیاسی روسیه در این مذاکرات به دیدار و گفتگوی دوجانبه برای هماهنگی مواضع پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.