سخنگوی ستاد انتخاباتی رئیسی در خراسان رضوی با بیان اینکه کارآمدی "رئیسی"‌ برای مردم‌ امیدبخش است، گفت: مردم ‌امیدوار به اصلاح امور شده‌اند.

 کارآمدی "رئیسی"‌ برای مردم‌ امیدبخش است / تفکر لیبرال کشور را به این روز انداخت

به گزارش قدس آنلاین، یاسر ظریفی ضمن تسلیت ایام رحلت بنیانگذار انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: کشتی انقلاب در این چهل سال با همه سختی‌ها و مخاطرات با هدایت رهبر فرزانه‌مان، از امواج سهمگین‌ گذشته و اکنون در مدخل گام دوم انقلاب در مسیر فتح قله ها ایستاده است و سرنوشت این فتح و پایان رنج های  مردم با انتخابات گره خورده و اگر حضوری پرشور در این کارزار داشته باشیم و یک انتخاب درست را رقم بزنیم، کار درست را انجام داده‌ایم و کار درست هم نتایج و ثمرات خوبی به همراه خواهد داشت.

وی افزود: همانطور که ناکارآمدی دولت مایوس کننده بود، کارآمدی و زحمات آیت الله رئیسی در قوه قضائیه نیز برای مردم دلگرم کننده و امید بخش بود، این تفاوت از دو نگاه نشات می‌گیرد، خروجی مایوس کننده مربوط به تفکر لیبرال سرمایه‌داری و نگاه امید بخش و دلگرم کننده که مربوط به تفکر انقلابی است. لذا حضور آیت الله رئیسی در انتخابات این دوره، باعث دلگرمی مردم و امیدواری آنها به اصلاح امور شده است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی رئیسی در خراسان رضوی در خصوص علت تعدد ستادها در استان گفت: باعنایت به فرمایش آیت الله رئیسی مبنی بر اینکه هرخانه یک ستاد است و از تشکیل ستاد رسمی خودداری کردند، شورایی برای هماهنگی ستادهای مردمی تشکیل و دبیری این شورا در استان خراسان رضوی برعهده آقای دکتر بذرافشان گذاشته شد.

وی افزود: شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب نیز که از ماه‌ها قبل با تشکیلات منسجم، ستادهای انتخاباتی خود برای ریاست جمهوری، خبرگان و شورای شهر را مشخص و مدون کرده و کار خود را با توان بالا آغاز نموده بود در این انتخابات از آقای رئیسی حمایت کرده و تمامی ظرفیت‌های ستادی و میدانی خود را در اختیار ایشان قرار داده است.

ظریفی اضافه کرد:  شورای ائتلاف نیروهای انقلاب  به عنوان یک نهاد اجماعی در استان خراسان رضوی به ریاست حجت الاسلام مهدوی ارفع فعالیت می‌کند و البته باید اذعان کنم که توان و هماهنگی خوبی تاکنون بروز یافته است و ایشان نیز مسئولیت ستاد ریاست جمهوری در استان را به عهده حاج آقای نیازمند که از چهره‌های شاخص و محبوب است سپرده‌اند.

وی با تاکید بر وجود هماهنگی کامل بین ستادها گفت: باید متذکر شوم که در بین تمامی ستادها، همدلی و وحدت موج می‌زند و در هماهنگی کامل با هم افزایی و با هدفگذاری مشخص در کنار هم کار می‌کنند.

وی بیان کرد: ما در ستاد استانی آیت الله رئیسی مربوط به شورای ائتلاف، با تشکیل ستادهای شهرستانها و ستادهای اقشار و اصناف، ستاد جوانان و سایر ستادها و کمیته های اجرایی مورد نیاز، جمع زیادی از نیروهای نخبه و توانمند انقلابی را گرد هم آوردیم تا در این دوره به انتخاب اصلح و حضور حداکثری کمک کنند.

سخنگوی ستاد آیت الله رئیسی در استان یادآور شد: حقیقتاً در این ایام که مردم خود را صاحب اختیار برای تعیین تکلیف می‌بینند بیش از پیش به میراث گرانبهای نظام و پشتیبانی ولایت از جمهوریت افتخار می‌کنیم و امیدواریم با مشارکت حداکثری و انتخاب درست خبر اتمام ناکارآمدی و فساد را به مردم بدهیم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.