وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به نخست‌وزیر این رژیم درباره برگزاری راهپیمایی صهیونیست‌ها که در آن بر پاکسازی نژادی علیه فلسطینی‌ها تاکید می‌شود، هشدار داد.

هشدار اشکنازی به نتانیاهو درباره برگزاری «راهپیمایی پرچم»

قدس آنلاین: «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، درباره از کنترل خارج شدن اوضاع در مسجدالاقصی به دلیل اعتراضات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست، به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم، هشدار داد.

کانال ۱۲ این رژیم نیز فاش کرد اشکنازی در نامه‌ای به نتانیاهو از او خواسته است یک جلسه برای بررسی اوضاع حساس قدس اشغالی تشکیل دهد، همچنین او از نخست وزیر موقت خواسته است یا راهپیمایی معروف به «راهپیمایی پرچم» را لغو کند و یا مکان آن را تغییر دهد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تغییر مکان این تظاهرات گفته است: به دلیل برگزاری این تظاهرات در اورشلیم (قدس اشغالی)، حساسیت‎‌های بین المللی افزایش می‌باید و تغییر مکان از آن به نفع اسرائیل است.

روز گذشته نیز روزنامه صهیونیستی «معاریو» اعلام کرد نظامیان صهیونیست در حال آماده باش برای برگزاری این راهپیمایی در قدس هستند. شهرک‌نشینان هم برای برگزاری پرشور آن تلاش می‌کنند.

قرار است در مراسم راهپیمایی پرچم در روز پنجشنبه آینده که از سوی سازمان‌های نژادپرست صهیونیستی و شهرک‌نشینان افراطی برنامه‌ریزی شده است، صهیونیست‌ها با تجمع در خیابان‌های قدس اشغالی و برافراشتن پرچم رژیم جعلی «اسرائیل»، بر لزوم پاکسازی نژادی علیه فلسطینی‌ها تاکید کنند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نیز پیش از در بیانیه‌ای نسبت به این اقدام هشدار داد و اعلام کرده است که عواقب برپایی راهپیمایی رقص پرچم‌ها در بخش قدیمی قدس، هموطنان فلسطینی را به تشدید رویارویی با اشغالگران در کرانه باختری و تحصن در مسجد الاقصی دعوت می‌کند.

راهپیمایی پرچم قرار از «باب العامود» یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های قدس شروع شود و با گذشتن از خیابان‌های این منطقه به دیوار «براق» مسجدالاقصی برسد. مقاومت فلسطین نیز برای مقابله با این تظاهرات از مردم فلسطین خواسته به مسجدالاقصی بیایند و در آن تحصن کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.