مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) از انتخاب حجت‌الاسلام راشد یزدی به عنوان خادم برتر فرهنگ و سیره رضوی خبر داد.

حجت‌الاسلام راشد یزدی به عنوان خادم برگزیده فرهنگ رضوی انتخاب شد

به گزارش قدس آنلاین، محمودرضا برازش ظهر امروز در نشست خبری آغاز دهه کرامت اظهار داشت: مشهد یکی از پرپتانسیل‌ترین شهرها و کلانشهرهای کشور و جهان اسلام در حوزه میزبانی از نهادهای بین‌المللی است و نمونه آن حضور و استقرار بنیاد امام رضا(ع) در این شهر است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: همکاری‌های بین بخشی با محوریت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در سال‌های اخیر توسعه پیدا کرده و توانسته‌ایم از صرف جشنواره محور بودن به سمت حرکت‌های زیرساختی در جریان باشیم.

برازش تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی بنیاد تهیه یک بانک اطلاعاتی مدون و جامع با محوریت سیره رضوی است و این فعالیت همچنان ادامه دارد و می‌تواند مبنایی برای سایر فعالیت‌های پژوهشی در ارتباط با حضرت رضا(ع) باشد.

وی با اشاره به انتخاب ۷ خادم برتر فرهنگ رضوی توسط بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) اظهار داشت: یکی از این خدام نمونه حرم حضرت رضا(ع)، حجت‌الاسلام راشد یزدی است که سال‌های مدیدی است در مشهد به خدمت به زائران حضرت مشغول هستند.

سیدجلال فیاضی؛ مشاور مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) نیز در این نشست اظهار داشت: در دهه کرامت امسال هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد و برنامه‌ریزی برای دوره بعدی بلافاصله آغاز خواهد شد.

فیاضی تصریح کرد: در سال‌های اخیر تلاش کرده‌ایم تا از میزان جشنواره‌های زیرمجموعه جشنواره امام رضا(ع) بکاهیم و بر فعالیت‌های فرهنگی خود بیفزائیم.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها در جشنواره پیش رو از طریق فضای مجازی صورت گرفته و دلیل آن نیز شیوع کرونا در بیش از یک سال اخیر بوده که سبب شده بخش زیادی از فعالیت‌های ما نیز به این فضا منتقل شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.