همزمان با دهه کرامت، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی پویش بین المللی «به لطف امام» را برگزار می‌کند.

پویش بین المللی «به لطف امام» با مشارکت عاشقان امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، این پویش با هدف استفاده از بستر فضای مجازی برای عرض ارادت دلدادگان حضرت رضا(ع) برگزار می شود و همه عاشقان از جای جای ایران اسلامی و اقصی نقاط جهان، امکان مشارکت در آن را خواهند داشت. همچنین در این پویش فرصت همراهی با خادمان رضوی برای تهیه بسته‌های معیشتی محرومان و نیازمندان فراهم شده است.

روایت کارهای خیر، به عشق امام

اولین بخش این پویش، شامل ارسال فایل صوتی یا فیلم با موضوع امام رضا(ع) است. برای شرکت در این بخش، مخاطبان باید کار خیری را که خودشان یا دیگران به عشق امام رئوف انجام داده اند روایت کنند. دقت داشته باشید که در ابتدای فیلم یا صوت، باید عبارت «به لطف امام گره گشایی کردم از ...» یا «به لطف امام گره گشایی شد از ...»، گفته شود. مخاطبان باید این صوت ها و فیلم ها را به آیدی @razaviadmin در شبکه های اجتماعی و پیام‌ رسان ها ارسال کنند.

مشارکت در ویژه برنامه سراسری شب میلاد

بخش دوم پوشش، شرکت در قرائت همگانی صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و زیارت امین الله در شب میلاد امام رئوف است. این قرائت همگانی ساعت ۲۰:۵۰ دوشنبه ۳۱ خرداد، همزمان با شب میلاد امام هشتم به طور همزمان در حرم مطهر رضوی و دیگر اعتاب مقدسه، مساجد و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار خواهد شد.

حمایت از محرومان

در پویش بین المللی «به لطف امام»، فرصتی هم برای مشارکت در تهیه بسته های معیشتی محرومان پیش بینی شده است. همه مردم عزیز می توانند به نیت امام هشتم(ع)، با شماره گیری کد #۸* در تهیه ۸۸۸ هزار بسته معیشتی سهیم شوند. این بسته ها با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی، بین خانواده های محروم در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.