استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر ضرورت حضور اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی، گفت: اگرچه خیلی‌ها از عملکرد مسئولین آسیب دیدند ولی انتخابات محل تسویه‌حساب با مسئولین نیست.

  انتخابات محل تسویه‌حساب با مسئولین نیست

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری امروز در همایش استانی «ستارگان کرامت» که در بزرگداشت امامزادگان در بقعه متبرکه خواجه اباصلت برگزار شد، اظهار کرد: نعمت ولایت را خدا به نور تفسیر کرده است و خادمین امامزادگان در هر سطحی بدانند که به چه کسی خدمت می‌کنند.

استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: خادمان حرم امامزادگان بدانند که خدمتشان را ارزان نفروشند و هم‌جواری در دنیا و آخرت را از معصومین و امامزادگان بخواهند.

وی نعمت ولایت را بالاترین هدیه آسمانی دانست و خطاب به خادمین امامزادگان یادآور شد: شما خادم این نعمت هستید و باید شاکر این نعمت باشید و کفران نعمت باعث تسلط ظلم و کفر بر ما می‌شود.

ماندگاری ابراز کرد: ما به‌پاس شکرانه نعمت انقلاب و ولایت در حال حاضر سه وظیفه‌داریم که اول وظیفه، شرکت در انتخابات و رأی دادن است.

وی دومین وظیفه را رأی ساختن دانست و اظهار کرد: در حال حاضر خیلی‌ها از عملکرد مسئولین آسیب دیدند اما انتخابات محل تسویه‌حساب با مسئولین نیست و باید مردم را تشویق به رأی دادن کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه در تشریح سومین وظیفه بیان کرد: سعی کنیم رأی به اصلح دهیم و اصلح بودن در مجاهد بودن، ساده زیستی، ولایت مداری، دشمن‌ستیزی و صداقت و راست‌گویی است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم که معاون مدیریت و هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی و مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی حضور داشتند، از خادمان، هیئت‌امنای و خیرین برتر بقاع متبرکه تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.