۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 757073

فردا که رئیس جمهور شدی

دکتر مهدی یاراحمدی خراسانی

آقای محترم! فردا که رئیس جمهور شدی فراموش نکنی این مردم در چه شرایط سختی و با چه حجم گسترده ای از ناامیدی نسبت به بهبود شرایط بازهم بخاطر حس مسئولیت پذیری خود پای صندوق های رأی حاضر شدند و شما را برگزیدند.

برادر گرامی! دیگر فرصتی برای آزمون و خطا نیست، زمان سیاسی کاری و فامیل گرایی به سر آمده، نایی در مردم برای تحمل فساد، انحراف، پارتی بازی، ژن های خوب، رانت خواری و جیره خواری باقی نمانده است، هرگز از خاطرت نرود بعد از هشت سال کابوس وار بی کفایتی در مدیریت به علاوه ی فشارهای وحشتناک تحریم و تورم مردم باز هم شانه خالی نکردند و آمدند و شما را انتخاب کردند پس اول به خودت احترام بگذار و هر چه از توان، تخصص، تعهد، صداقت، تلاش، مردم داری و اصول اداره دولت در چنته داری در میدان بیاور تا باری از روی دوش جمهور برداری، حالشان را کمی بهتر کنی، به زندگی و سفره آن ها رونق ببخشی، دلشان را شاد کنی و از هر کاری که از دستت ساخته است دریغ نکنی.

به حرمت خون شهدا و مجاهدت هایی که برای رونق و امنیت این مملکت صورت گرفته ارزش و حق رأی مردم را بدان، ادا کن و امانت دار و پاسدار بی قید و شرط منافع آن ها باش. مردم شریف ایران را ولی نعمت خود بدان و آگاه باش ذره ای تخلف در بیت المال مسلمین عقوبتی سخت به همراه خواهد داشت. ارتباط مستقیم و بی پرده با مردم داشته باش، رو راست باش و در طول دوران مسئولیت خود از دروغ و فریب (که سمی مهلک و کشنده برای اعتماد عموم است) به شدت پرهیز کن. از انتصاب های فامیلی و قبیله ای اجتناب کن، خدا را در نظر بگیر و کارهای کلیدی را به افراد آزموده، لایق و شایسته واگذار کن.

از بکارگرفتن فرومایگان بپرهیز و اجازه انتصاب افراد نالایق در مناصب حساس را نده. می دانم که خوب می دانی ولی کافی نیست! لازم است هر روز به خود یادآوری کن این دوران مسئولیت کوتاه است و همچون برق و باد می گذرد پس هرگز ارزش ندارد به خاطر چهار صباح مسئولیت در آخرت دچار خسران و حسرت شوی. در فرهنگ، فناوری و ارتباطات نه ولنگاری خوب است نه تحجر پس میانه فلاح و صلاح را  برگزین و به اصول اسلامی، علمی و اخلاقی وفادار بمان. بر تو باد همدلی، همراهی و همنشینی با محرومان و مستضعفان.

نکند روزی فرا برسد که ساعات طولانی عمر مدیریت شما به کام قدرتمندان باشد و محرومان و صاحبان اصلی این انقلاب جایی نداشته باشند. حرف دراز است و مجال کم فقط در نهایت از خدا می خواهم انشالله هر دست بدهی از همان دست بگیری!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.