فصل سوم مسابقه بزرگ «دست فرمون» به کارگردانی مسعود صنم و کاری از شبکه نسیم با ثبت نام از علاقمندان به اتومبیل‌رانی کار را خود را آغاز کرد.

فراخوان شرکت در فصل جدید مسابقه «دست فرمون» اعلام شد + تیزر

به گزارش گروه فرهنگ و هنر قدس آنلاین، فصل سوم مسابقه «دست فرمون» به کارگردانی مسعود صنم و تهیه کنندگی محمود محمودی به زودی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

مسابقه‌ی بزرگ «دست‌فرمون» در دو فصل از شبکه‌ی نسیم پخش و مسابقات حرفه‌ای اتومبیلرانی در پیست اختصاصی آن برگزار شد. فصل اول این برنامه با اجرای کامبیز دیرباز و فصل دوم نیز با اجرای کامران تفتی روی آنتن رفت. دو فصل این برنامه که با استقبال مخاطبان روبرو شده بود، این بار در سومین فصل خود با ساختاری جذاب و هیجان انگیز روی آنتن خواهد رفت.

در فصل سوم، از میان علاقه‌مندان به اتومبیلرانی حرفه‌ای، جهت عضویت در «باشگاه اتومبیلرانی دست‌فرمون» ثبت نام به عمل می‌آید. پس از بررسی فیلم‌های ارسالی داوطلبان، از میان واجدین شرایط، جهت عضویت در باشگاه دعوت می‌شود و اعضاء پس از گذراندن اردوی ده روزه‌ی آموزش و کسب مهارت، برای رقابت در پیست اختصاصی دست‌فرمون آماده می‌شوند و در فصل سوم، قهرمانان باشگاه اتومبیلرانی دست‌فرمون معرفی خواهند شد.

صدای جیغ لاستیک ها دوباره از پیست دست فرمون شنیده خواهد شد و شما هم می توانید بخشی از این هیجان باشید و با ثبت نام در باشگاه اتومبیلرانی، دست‌فرمونی شوید. علاقمندان می توانند برای ثبت نام و اعلام داوطلبی برای حضور در « مسابقه‌ی بزرگ دست‌فرمون» به اپلیکیشن و سایت تلوبیون مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.