حجت الاسلام حسین شهامت گفت: قهر با صندوق رای کمک به تکمیل حلقه محاصره خشن و بی‌رحمانه دشمنان ملت ایران به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار خواهد بوده و ناخواسته بازی در زمین دشمن است.

قهر با صندوق رأی یعنی کمک به حلقه محاصره دشمن و عمل نکردن به وصایای امیرمؤمنان(ع)

حجت الاسلام حسین شهامت کارشناس امور دینی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین در ارتباط با لزوم شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: درود و رحمت خدا بر حضرت امام‌ خمینی(ره) که ملت ما را با بینش الهی‌اش از بردگی و ذلت استکبار و طاغوتیان نجات داد و آتش‌فشانی از حماسه، صبرو استقامت، خودباوری، آزادگی و حرّیت و دین‌خواهی را در دل ملت ایران نهادینه کرد.

حجت الاسلام حسین شهامت افزود: درود خدا بر شهیدان و ایثارگران و مجاهدان عرصه های مختلف که با بیش‌از چهل سال مقاومت و تلاش خستگی‌ناپذیر، کشور و انقلاب را از بحران‌های سختِ جنگ‌های نابرابر نظامی و اقتصادی عبور داده و دشمنان قسم‌خورده علیه انقلاب را ناکام ساختند که صد البته همه این توفیق‌ها در پرتو حضور و حمایت وصف نا پذیر مردم قهرمان و رهبری خردمندانه امام عظیم‌الشأن و رهبر شجاع و فرزانه انقلاب اسلامی آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(دامت برکاته) محقق شد.

کارشناس امور دینی تصریح کرد: ملتی که با حضور در راه‌پیمایی‌ها، انتخابات گوناگون و حمایت‌های بی‌دریغ از نظام اسلامی بالاترین و بُرنده‌ترین سلاحی بودند که سایر توان‌مندی‌های نظامی و سیاسی کشور را پرتأثیر و کارساز می‌نمودند. اینک مردم عزیز ما در آستانه‌ی انتخابی دیگر برای گزینش رییس‌جمهور به‌عنوان مدیر عالی اجرایی کشور و نمایندگان شوراهای شهر و روستا قرار دارند

وی گفت: امروز شرکت فعال و گسترده در انتخابات نمونه بارز تعاون بر خوبیها و تقوا، احساس مسئولیت در مقابل دستاوردهای فراوان انقلاب و شهیدان والامقام، دلسوزی و خیرخواهی برای بهتر شدن و سعادتمندی آحاد ملت، چیره شدن بر مشکلات و بازتر شدن افق‌های پیشرفت و تعالی ملی، حفظ و تداوم اسلامیت و جمهوریت نظام، است.

حجت الاسلام حسین شهامت ادامه داد: امروز بی‌تفاوتی و عدم مشارکت ، نادیده‌گرفتن زحمات و تلاش پیدا و پنهان مجاهدانی است که برای آزادی و استقلال کشور از هستی‌شان مایه گذاشتند و این امانت گرانقدر را به ما وشما سپردند امروز خدای‌نخواسته قهر با صندوق رای کمک به تکمیل حلقه محاصره خشن و بی‌رحمانه دشمنان ملت ایران به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار خواهد بوده و ناخواسته بازی در زمین دشمن است.

کارشناس امور دینی تأکید کرد: البته ممکن است بعضی از افراد ملت عزیز ما به‌ خاطر مشاهده بعضی بی‌عدالتی‌ها، سختی‌ معیشت یا ناکارآمدی و یا عملکرد ناصحیح بعضی از مسئولین اجرایی یا نظارتی، گلایه‌هایی به جا و به‌حق هم داشته باشند اما این گلایه‌مندی‌های در درون خانواده نظام و انقلاب، هرگز نباید موجب شود با شرکت نکردن در انتخابات و تعیین سرنوست ، از انقلاب و شهیدان و میراث گرانبهای انان انتقام بگیریم.

وی در پایان گفت: با بیان روایتی از حضرت امام علی علیه‌السلام که فرمود: "عَلَیْکُمْ بِالتَّوَاصُلِ وَ التَّبَاذُلِ وَ إِیَّاکُمْ وَ التَّدَابُرَ وَ التَّقَاطُعَ" بر شما باد به ارتباط و پیوستگی و بخشش به یکدیگر و پرهیز از پشت کردن و دوری و جدایی از یکدیگر. از همه خواهران و برادران ایمانی و هموطن خود می‌خواهم که همراه با وحدت و همدلی و پرهیز جدی از تفرقه و اختلاف با حضور فعال خویش و تشویق سایرین به شرکت در انتخابات سرنوشت‌ساز، با حفظ احترام و دعا برای توفیقات سایر نامزدهای محترم، به بهترین گزینه مورد نظرشان که او را واجد شرائط و توانمند برای اداره کشور تشخیص می‌دهند رأی داده و ان‌شاءالله هر کس توانست نظر اکثریت ملت را به خود منعطف نماید از حمایت خود بهره‌مند سازند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.