یزد - همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) ، خادمین حرم رضوی با همراه داشتن پرچم منور بارگاه ملکوتی حرم مطهر امام رضا (ع) با ورود به جمعیت هلال احمر استان این جمعیت را آکنده از شمیم معطر حرم هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت کردند.

هلال احمر استان یزد به پرچم حرم رضوی متبرک شد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : همزمان با دهه کرامت و میلاد امام مهربانی ها حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) ، خدام حرم مطهر رضوی ، حامل پرچم متبرک آستان قدس رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید مهمان جمعیت هلال احمر استان و کارمندان این جمعیت شدند.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی شعشعی در این مراسم که با حضور شورای معاونین و جمعی از پرسنل و امدادگران در نمازخانه ستاد برگزار شد ، ضمن خیرمقدم به خدام رضوی و اعضای کاروان زیر سایه خورشید، گفت: حضور خدام همراه با پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در شهرها و روستاها، سبب ارتقای فرهنگی و معنوی در جامعه بالاخص در بین نسل جوان شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم تلاش‌های صادقانه این جمعیت مورد توجه خداوند و امام مهربانی ها باشد ، افزود : بر این اساس هر کسی که تلاش می‌کند دل‌های مردم را به آن سرزمین نور پیوند دهد قطعا مأجور خواهد شد و اگر ما در این جا و در جمعیت هلال احمر استان چنین توفیقی پیدا کرده‌ایم به آن افتخار می‌کنیم .

شعشعی با تقدیر از حضور خامان حرم رضوی در جمعیت هلال احمر استان، خاطرنشان کرد: اهتزاز پرچم حرم رضوی و قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) و مداحی و بیان ویژگی‌های آن بزرگوار همواره روح بخش است.

در ادامه  مراسم سخنرانی و مدیحه‌سرایی در وصف آن حضرت توسط خادمین حرم رضوی انجام شد.

در پایان توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان به پرسنل با نام معصومه و رضا هدایی تقدیم و همچنین از طرف خادمین حرم رضوی به همه حاضران در مراسم هدیه‌هایی متبرک شده از آستان قدس رضوی اهدا شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.