رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان‌ رضوی توسعه را نیازمند وفاق، هم‌افزایی و همکاری همگانی ذکر و بیان کرد: باید همه جدالهای سیاسی برای پیشبرد توسعه کشور متوقف و کنار گذاشته شوند.

 جدالهای سیاسی برای توسعه متوقف شوند

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسن حسینی روز دوشنبه با حضور و سخنرانی در نشست شورای اسلامی شهر مشهد افزود: حال که انتخابات تمام شد می‌بایست همه در کنار یکدیگر مکمل هم باشیم و بطور همگام و هماهنگ برای رشد روزافزون و توسعه پایدار کشور تلاش نماییم. 

وی به پایان رقابتهای انتخاباتی و تشخیص قاطع طرف پیروز در این رویداد سیاسی اشاره و بیان کرد: امیدواریم آغاز دوره و کار دولت جدید، آغاز پیروزی شعور بر شعار باشد. 

این صنعتگر باسابقه ادامه داد: هرگونه حس افسوس نسبت به گذشته و ضعف در امید به آینده باید در این دوره جدید با رویکرد امیدآفرینی اصلاح شود. 
وی در ادامه سخنانش در جمع ۱۵ عضو شورای شهر مشهد همچنین گفت: فارغ از نگاه سیاسی، در دوره مدیریت شهری اخیر و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد اقدامات خوبی در این کلانشهر مشهد صورت گرفته‌ است.

حسینی افزود: این دوره شورای شهر مشهد خوب عمل کرده و شهرداری مشهد به کارگاه بزرگ کارآفرینی تبدیل شده است. 
وی ادامه داد: شهرداری ظرف این دوره مدیریت شهری مشهد در تمام مناطق این کلانشهر به صورت یکنواخت خدمات ارائه کرده‌ است.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان‌ رضوی گفت: اقدامات بی‌نظیری هم در طول این دوره مدیریت شهری در حوزه صنعت اتفاق افتاده لذا کارهای خوب این دوره باید استمرار داشته باشند.
وی افزود: شهر مشهد فقط متعلق به شهروندان مشهدی نیست بلکه متعلق به جهان شیعه است لذا هر اتفافی برای توسعه آن رقم خورد افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. 

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.