به گزارش قدس آنلاین، بعدازظهر شنبه بر وسعت و میزان بارش در نیمه شمالی خراسان رضوی افزوده می‌شود به طوری که به خصوص در شهرستان‌های قوچان، درگز، کلات نادر، چناران و مناطقی از مشهد مقدس آبگرفتگی معابر و در دامنه‌های هزار مسجد سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

پیش‌بینی آبگرفتگی و سیلاب تابستانی برای مشهد و ۴ شهر دیگر خراسان رضوی/ باد با سرعت ۷۲ کیلومتر بر ساعت سرخس را درنوردید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پورتال اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره، فردا بعدازظهر (شنبه) بر وسعت و میزان بارش در نیمه شمالی خراسان رضوی افزوده شده به طوری که به خصوص در شهرستان‌های قوچان، درگز، کلات نادر، چناران و مناطقی از مشهد مقدس آبگرفتگی معابر و در دامنههای هزار مسجد سیلابی شدن مسیلها دور از انتظار نیست.

همچنین امروز و فردا در مناطقی وزش باد شدید همراه با گردوخاک را شاهد خواهیم بود. روز یکشنبه از شدت ناپایداری‌های جوی کاسته شده و روند افزایش دمای هوا آغاز خواهد شد به طوری‌که حداکثر دمای مشهد روز دوشنبه  به ۴۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۴ درجه سلسیوس خنکترین و سرخس با بیشینه دمای ۴۳ درجه سلسیوس گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند.

طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد به ترتیب ۲۴ و ۳۹ درجه سلسیوس بوده است.

همچنین بیشترین میزان بارندگی از درگز با ۲/۷ میلیمتر و بیشترین سرعت وزش باد از سرخس با سرعت ۷۲ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.