بانوی المپیکی با اشاره به این که ۱۰ سال پیش از طرح استعدادیابی بدمینتون وارد مسیر ورزش قهرمانی شد، گفت: حضور در المپیک ثمره تلاش شبانه روزی و حمایت مسوولان ورزش است. امیدوارم در توکیو بتوانم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

بانوی المپیکی بدمینتون: حضورم در المپیک ثمره تلاش شبانه‌روزی بود

به گزارش قدس آنلاین، ثریا آقایی افزود: برای حضور در المپیک، خیلی خوشحال هستم چرا که این اتفاق برای من افتاد و بعد از سال‌ها تلاش شبانه‌روزی توانستم سهمیه کسب کنم و خودم را در جمع برترین‌های جهان ببینم.

وی ادامه داد: راه سختی بود اما این که به موفقیت ختم شد باعث خوشحالی است، سال گذشته آسیب دیدم و مسیر سخت المپیک، برایم سخت‌تر شد به خصوص این که کرونا نیز شرایطی را به وجود آورد که هیچ چیز مشخص نبود اما خدا را شاکرم که در نهایت جواز حضور در این دوره از بازی‌ها را به دست آوردم.

بانوی المپیکی بدمینتون ایران تصریح کرد: هدف من المپیک بود و می‌خواستم به توکیو برسم و سعی کردم همیشه مثبت فکر کنم، با آن که سال گذشته مصدوم شدم اما چند ساعت بعد از عمل زانو، با کمک پزشک، تمرینات فیزیوتراپی را شروع کردم تا دامنه حرکتی زانوی خودم را افزایش دهم و بعد هم تمرینات توپی را به آن اضافه کردم.  امسال هم در باشگاهی در تبریز کار می‌کنم و در سه هفته اخیر در تبریز تمرینات خودم را دنبال کردم.

آقایی در خصوص تعطیلی مسابقات بین‌المللی و محدودیت برگزاری مسابقه با حریفان خارجی گفت: این شرایط وجود دارد و به دلیل زمان اندک باقی مانده تا شروع بازی‌های المپیک، تمریناتم را به صورت پیوسته انجام می‌دهم و فرصتی برای داشتن حریف تمرینی و اردوی خارجی ندارم. اما جوانان ایرانی ما خیلی خوب می‌درخشند و هم اکنون با ورزشکاران جوان در حال سپری کردن این ایام هستیم تا با آمادکی مطلوب راهی توکیو شوم.

وی با اشاره به حضورش در این رشته، یادآور شد: ۱۰ سال قبل از طرح استعدادیابی وارد مسیر قهرمانی شدم و در ۸ سال گذشته برای حضور در المپیک خیلی تلاش کردم، در این مدت مسوولان فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته المپیک حمایت خوبی را از من داشتند و امیدوارم در این دوره از بازی‌ها بتوانم بهترین عملکرد خودم را نشان بدهم.

آقایی از حضور ۴۳ بانوی ورزشکار در المپیک توکیو گفت و افزود: ۱۶ نفر اول رنکینگ جهانی و بهترین‌های هر کشور و قاره در المپیک حضور دارند و این موضوع نشان می‌دهد، چه رقبای سختی پیش رو خواهم داشت، بدون شک این یک رویداد بزرگ است و می‌خواهم تمام داشته‌ها و تجربیاتم را در توکیو به کار بگیرم، این حضور برای من بسیار ارزشمند است و هر بازی حکم یک فینال را دارد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.