مدیر عامل سازمان فردوس ها شهرداری مشهد از بهسازی قبور مطهر شهدای آرامستان نوده در حاشیه شهر خبرداد.

 رونمایی از بهسازی قبور مطهر شهدای آرامستان نوده در حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سازمان فردوس های  شهرداری مشهد، حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی در مراسم رونمایی از بهسازی قبور مطهر شهدای آرامستان نوده در حاشیه شهر که با حضور سید مجتبی منتظری معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، سردار یوسفعلی زاده رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های انقلاب اسلامی و جمعی از مدیران شهری برگزار شده بود، اظهار کرد: یکی از کارهایی که سال گذشته موفق به انجام آن شدیم، بهسازی قبور مطهر شهدا در آرامستان های شهر است.

وی افزود: بهسازی قبور شهدای آرامستان جواد الائمه به مناسبت آزادسازی خرمشهر انجام شد و امروز نیز به مناسبت روز شهرداری ها عرض ادبی به مقام شهدا کرده ایم.

مدیر عامل سازمان فردوس ها شهرداری مشهد بیان کرد: هرچه از جایگاه رفیع شهدا سخن بگوییم کم است مخصوصا شهدایی که مزار آنان در شرایط خاصی قرار گرفته و مدفن آنان کمتر مورد توجه است، شاید این بهسازی ها سبب حرکتی شود تا توجه ما به این عزیزان بیشتر شود.

مهدوی دامغانی خاطرنشان کرد: همانگونه که در کوهسنگی و دانشگاه مزار شهدا مورد توجه قرار گرفته و فضایی معنوی را خلق کرده، امیدواریم با بهسازی های صورت گرفته بتوانیم خدمت ناچیزی به شهیدان و خانواده معزز شهدا داشته باشیم و اقدامات ما مورد قبول خدا و برکات آن شامل همه دست اندکاران شود.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم توفیق این را داشته باشیم که ضمن ترویج فرهنگ ایثار و شهدا، پیرو راه شهیدان باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.