رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ما طی سه دوره خاص با ابتلائات الهی سنجیده شد؛ دوران مبارزات انقلابی، دوران دفاع مقدس و دوران تحریم‌های سختگیرانه ایالات متحده اما مقاومت مردم، ریشه پیروزی بر همه این مشکلات بوده است.

سردار سلیمانی: مقاومت ملی، ریشه پیروزی بر همه مشکلات است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی در آیین رونمایی از اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه امام رضا(ع) و کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی که پیش از ظهر امروز به میزبانی فرهنگسرای نصرت مشهد برگزار شد، گفت: بدون شک توفیقات محرومیت‌زدایی بسیجیان که در آستانه ماه مبارک ذی‌الحجه حاصل شده است، بدون حمایت‌های پدرانه آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده قرارگاه مواسات میسر نبود و تداوم این سنت‌های حسنه، مأجور به پاداش الهی خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه انسان‌ها در مواجه با سختی‌ها محک زده می‌شوند، افزود: ملت ما طی سه دوره خاص با ابتلائات الهی سنجیده شد؛ نخست دوران مبارزات انقلابی، دوم دوران دفاع مقدس و سوم در دوران تحریم‌های سختگیرانه ایالات متحده اما مقاومت مردم، ریشه پیروزی بر همه این مشکلات بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از جامعه‌شناسان و کارشناسان سیاسی اذعان دارند که بهم پیوستگی و انسجام ملی مردم ما در سایه هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب باعث شده تا این نظام به الگوی کارآمدی برای ملت‌های منطقه تبدیل شود و به همه جهانیان ثابت کند که اگر ملت‌ها به معنویات پایبند باشند، توطئه هیچ‌کدام از ابرقدرت‌های پوشالی جهان توان بازداشتن آن‌ها را ندارد.

سلیمانی ادامه داد: حماسه ۲۸ خرداد و مشارکت فراگیر مردم باوجود لجن پراکنی رسانه‌های معاند نشان‌دهنده یک آینده درخشان در پیش روی این نظام است و امیدواریم که بتوانیم اعتماد مردم را به عنوان یک ودیعه ماندگار، به درستی پاسداری کنیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.