فرماندار بجستان گفت: حجم اعتبارات تملک داراییهای این شهرستان جنوبی خراسان رضوی امسال با ۶۰ درصد افزایش نسبت به پارسال در همین مدت به ۱۴۹ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال رسیده است.

افزایش ۶۰ درصدی اعتبارات تملک دارایی بجستان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حسین ابراهیمی‌کردیانی در نشست روز یکشنبه کمیته برنامه‌ریزی و توسعه این شهرستان افزود: این میزان اعتبار در قالب ۲۳ فصل، ۵۲ برنامه و ۹۰ پروژه به تداوم امور عمران و آبادانی و توسعه بجستان اختصاص یافته است. 
وی ادامه داد: ۴۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال نیز علاوه بر اعتبارات تملک داراییها از محل "اعتبارات متوازن" به شهرستان بجستان اختصاص یافت که بین دستگاههای اجرایی بر اساس اولویتهای مورد نیاز توزیع خواهد شد.

فرماندار بجستان گفت: هزینه‌کرد اعتبارات متوازن این شهرستان در بخشهای تامین زیرساختها، عمران شهری و روستایی، حمل و نقل، کشاورزی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و چند حوزه دیگر این منطقه از خراسان رضوی صورت می‌گیرد.  

وی افزود: اولویت هزینه‌کرد اعتبارات متوازن بجستان با تکمیل طرحهای نیمه‌تمام و همچنین پروژه‌های دارای پیشرفت بالای ۷۰ درصد در این شهرستان است. 
ابراهیمی‌کردیانی ادامه داد: پارسال در مجموع ۴۷ درصد از کل اعتبارات تخصیص یافته به بجستان توسط دستگاههای ذیربط مجری طرحهای گوناگون در این شهرستان جذب شده بود.

وی گفت: مسوولان دستگاههای اجرایی همانند روال معمول موظف هستند تا پایان سال مالی جاری نسبت به جذب اعتبارات تخصیص یافته بجستان برای پیشبرد امور توسعه و آبادانی در این شهرستان اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.