۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 761826

اعتصاب بازیکنان استقلال سرآغاز یک چالش بزرگ برای مدیران این باشگاه پر مخاطب خواهد بود.

 کوچ ۹ استقلالی

  هرچند زمان اعتصاب آبی‌ها بیشتر از ۲۴ ساعت نشد و شاگردان مجیدی تصمیم بر شرکت در تمرینات گرفتند، اما پیش بینی می‌شود، با وجود تکذیب‌های مصلحتی در گفت و گو با رسانه‌ها ۹ بازیکن استقلال که قراردادشان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد،از استقلال جدا خواهند شد.به نظر می‌رسد پایان فصل برخی ستاره‌های این باشگاه نظیر فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری در لیگ قطر بازی کنند مگر اینکه پیشنهاد نجومی و وسوسه کننده ای از باشگاه استقلال و یا باشگاه‌های دیگر دریافت کنند. دیاباته هم در فهرست بازیکنان مورد نیاز فصل بعد نیست و احتمالاً او هم به قطر خواهد رفت.

از طرفی موضوع ترانسفر مهدی قایدی نیز جدی شده تا حدی که فرهاد مجیدی در آخرین اظهارنظر خود تلویحاً این موضوع را تأیید و عنوان کرد جلو پیشرفت وی را نخواهد گرفت.این شرایط نشان می‌دهد استقلال با توجه به بحران شدید مالی و تنش در حوزه مدیریت به زودی با کوچ دسته جمعی بازیکنان خود مواجه خواهد شد.

مهم‌ترین پیامد این اتفاق جدایی قریب الوقوع مجیدی خواهد بود؛ چون وی خوب می‌داند در صورت خروج ستاره‌ها استقلال خالی از مهره‌های کلیدی خواهد شد و موفقیت در این شرایط بسیار سخت خواهد بود، درنتیجه خروج مجیدی نیز از این باشگاه دور از تصور نیست، آن وقت باید دید چه بر سر استقلال و هوادارانش خواهد آمد.

 با این حال برخی پیشکسوتان به مجیدی توصیه کردند در برهه کنونی به جای چالش با مدیریت و جدل‌های لفظی پای میز مذاکره بنشیند تا مانع از خروج ستاره‌های استقلال شود، اما وی به هیچ عنوان حاضر به پذیرش این مسئله نیست و اعتقاد دارد در استقلال یا جای اوست یا احمد مددی!

این تفکر زمانی تقویت شد که مجیدی توسط برخی مشاورانش تحریک شد که مجموعه‌های وب و مدیرعامل از هم اکنون به دنبال حذف وی هستند و مذاکرات خود را با جانشین بعدی وی آغاز کردند، به همین دلیل مجیدی موضوع افشاگری را در دستور کار خود قرار داد تا به این شکل مددی و کارگزار را تحت فشار افکارعمومی و هواداران قرار دهد، اما دود این اختلافات به چشم باشگاه خواهد رفت و بازیکنان با این شرایط ترغیب می‌شوند برای دستیابی به مزایای بیشتر و آرامش روانی گزینه خروج را انتخاب کنند تا آسیب کمتری ببینند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.