عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد گفت: موضوع ایستگاه‌های دوچرخه و سیاستگزاری و برنامه‌ریزی آن در دوره شورای فعلی انجام شده و شورای ششم قبل از استقرار هیچ‌گونه دخل و تصرف و تصمیمی در این رابطه نداشته است.

 سیاستگزاری دوچرخه سواری بانوان ربطی به شورای ششم مشهد ندارد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی ناصحی در واکنش به برخی مباحث نسبت به اعمال محدودیت در دوچرخه سواری بانوان اظهار کرد: شورای ششم در چند هفته اخیر در مرحله بررسی گزینه‌های شهردار منطبق بر شاخص‌ها بوده است و تاکنون هیچ‌گونه ورود مصداقی به برنامه‌های اجرایی و حتی سیاستگزاری‌های شورای پنجم نداشته و ندارد.

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد یادآور شد: شایسته است شورای پنجم که مدعی حمایت از بانوان بود لیست بوستان‌های بانوان و فضاهای مدنظر برای ورزش زنان را رسما اعلام می‌کرد تا مشخص شود سرانه ورزش بانوان نسبت به استانداردهای لازم چه فاصله زیادی دارد.

وی ادامه داد: بهتر است مدیریت شهری و شهرداری مشهد به جای پروژه‌های نمایشی و پرهیاهو که نیازسنجی و مطالعات میدانی و پیوست فرهنگی مشخصی ندارد به مسائل اصلی شهر پرداخته و به جای فرافکنی به طور شفاف، پاسخگوی چهار سال عملکرد خودش در زمینه‌های مختلف از جمله ورزش بانوان و نیز ورزش همگانی باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.