۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
کد مطلب: ۷۶۳۲۶۱
فرماندار تربتجام گفت: اکنون ۶۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان این شهرستان بستری هستند و اعلام این موضوع به معنی به صدا در آمدن آژیر خطر در این منطقه است.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه





نظر شما